Jedna se čitateljica prilično razljutila kad je prošlog tjedna pohitala u jedan trgovački centar nakon što je pročitala da od tog jutra u ponudi imaju vakuum vrećice na akciji.
Dakle, akcija počela ujutro, ona u trgovinu stigla daleko prije podneva, pohitala do police s vrećicama - a kad tamo prazno.
I to u dvije trgovine.
"Jasno mi je da su akcije do isteka zaliha, ali moje je pitanje kako određuju količinu robe na akciji jer ispada da pribave košaricu proizvoda, i to je to, a reklame se i dalje vrte, iako robe na akciji više nema... I ništa zato, jer naivčine ipak dođu, nešto kupe i pomire se s time da nečeg nema. A ovi zalihu, naravno, ne planiraju obnoviti", razočarano nam je javila, piše Jutarnji list.
Nije jedina - posljednjih dana često se javljaju potrošači s i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....