Nakon pandemije koronavirusa, tijekom 2021. i 2022. godine, među potrošačima je zabilježen fenomen “osvetničke potrošnje”. Radi se, ukratko, o naglom porastu potrošnje nakon razdoblja tijekom kojeg ljudi, zbog raznoraznih ograničenja vezanih uz pandemiju, novac praktički nisu imali gdje trošiti.
Potrošači diljem svijeta tada su naglo počeli trošiti novac, bilo da se radilo o putovanjima, luksuzima kao što je učestalo jedenje u restoranima, odjevnim komadima koje do tada nisu imali gdje nositi... Pokušali su potrošnjom nadomjestiti izgubljena iskustva, ili bolje rečeno, manjak iskustava tijekom lockdowna.
No, to je bilo prije par godina, a proces je sada, čini se, dijametralno suprotan. Zbog galopirajuće inflacije i sve neizvjesnijih prilika ljudi se sada okreću novom fenomenu – “osvetničkoj štednji”. O čemu je riječ?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....