Bliži se prosinac, mjesec najveće potrošačke groznice u godini. Prosinačkim božićnim blagdanima i Novoj godini prethodi i famozni Crni petak, 29. studenoga, kada bi trgovci trebali maksimalno oboriti cijene i privući kupce u masovni šoping.
Lani se, prema podacima Porezne uprave, u Hrvatskoj već uoči Božića potrošilo 2,6 milijardi eura, a samo na dan uoči Badnjaka (bila je subota) potrošeno je 147 milijuna eura ili 3,6 posto više nego istoga dana prethodne godine. S obzirom na rast cijena u međuvremenu, valja pretpostaviti da će ove godine brojke biti i veće, piše N1.
U svoj toj masovnoj kupovini i potrošnj dio kupaca neminovno će smatrati da su oštećeni u nekim svojim potrošačkim pravima. Ako problem ne uspiju riješiti sa samim trgovcem, odnosno prodavačima, a naroči...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....