Popularna Facebook stranica ‘Halo, inspektore‘ koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača - ECIP objavila je kako izgleda školski primjer varanja potrošača.
Njihovu objavu prenosimo u cijelosti.
"Vrijeme se sezonskog sniženja. Na sve strane trgovci potencijalne kupce obasipaju pozivima na kupovinu. Gotovo da je sve besplatno. Ali, avaj...
Niti je to tako kako se reklamira s velikim popustima niti je najmanje - besplatno. Štoviše, na sve strane kao da potrošače pokušavaju zakinuti. Gdje god stignu.
Uzmimo primjer iz poznatog zagrebačkog trgovačkog Arena centra. Preciznije iz trgovine MP Blukids.
Na dječjem kompletu je naljepnica od 50% sniženja. I na ostalim kompletima je ta ista 50-postotna naljepnica za aktualno tzv. sniženje.
Ali, na blagajni je bez pardona na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....