Hrvatski brodograđevni stručnjak Ivan Adum misli da je trajekt Lastovo morao ići na remont još danima prije nesreće kad su uočeni problemi s rampom. Prema svim protokolima, posada se nije smjela ni nalaziti ispod nje u trenutku nesreće. Komentira i kako bi se za gradnju Jadrolinijinih brodova u hrvatskim brodogradilištima mogao koristiti i novac EU, ali to vjerojatno nije slučaj jer se trošenje tog novca strogo nadzire.
Komentar nesreće na trajektu Lastovo za Forbes Hrvatska dao je stručnjak za brodogradnju Ivan Adum.
Podsjetimo se, riječ je o nesreći koja se dogodila u nedjelju u Malom Lošinju, kad je pala pramčana rampa trajekta. Tri člana posade poginula su, dok je četvrti teško ozlijeđen. Prema prvim informacijama oni su pokušavali potaknuti otvaranje rampe kojoj ovo ni...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....