Gotovo svake godine na proljeće ili početkom ljeta počinje medijsko bombardiranje naslovima i najavama propasti hrvatske turističke sezone. 2023. po tome nije bila iznimka: počelo je s "nevjerojatnim cijenama kuglice sladoleda", što je i ostao lajtmotiv odnosno jedna od top tema čitave medijske sezone izvještavanja o turizmu (ako netko ovo čita za par godina, nije šala!). I u ostatku sezone izvještavanja o turističkim kretanjima dominirale su vijesti o previsokim cijenama zbog kojih navodno turisti više ne dolaze u Hrvatsku. Za podsjetnik, evo nekih prošlogodišnjih medijskih naslova:
► NOVO (NE)NORMALNO/Nekada smo ga plaćali par kuna, a sada je postao luksuz: Šokirat će vas cijene omiljene slastice po cijeloj Hrvatskoj
► Turisti o cijenama u Hrvatskoj: ‘Dva sladoleda 7...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....