StoryEditorOCM
HrvatskaANALIZA

Svake godine na proljeće kreće medijsko bombardiranje najavama o propasti turističke sezone. Hoće li tako biti i 2024.?

Piše IVICA BRKLJAČA, EKONOMSKI LAB
25. veljače 2024. - 21:03

Gotovo svake godine na proljeće ili početkom ljeta počinje medijsko bombardiranje naslovima i najavama propasti hrvatske turističke sezone. 2023. po tome nije bila iznimka: počelo je s "nevjerojatnim cijenama kuglice sladoleda", što je i ostao lajtmotiv odnosno jedna od top tema čitave medijske sezone izvještavanja o turizmu (ako netko ovo čita za par godina, nije šala!). I u ostatku sezone izvještavanja o turističkim kretanjima dominirale su vijesti o previsokim cijenama zbog kojih navodno turisti više ne dolaze u Hrvatsku. Za podsjetnik, evo nekih prošlogodišnjih medijskih naslova:

► NOVO (NE)NORMALNO/Nekada smo ga plaćali par kuna, a sada je postao luksuz: Šokirat će vas cijene omiljene slastice po cijeloj Hrvatskoj

► Turisti o cijenama u Hrvatskoj: ‘Dva sladoleda 7...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 11:04