Slovenska udruga za zaštitu potrošača usporedila je cijenu toaletnog papira iz njihova posljednjeg testa otprije šest godina s aktualnim cijenama, i došla do zanimljivog otkrića - testirani uzorci poskupjeli su od 45 do 160 posto, a najveće poskupljenje zabilježio je toaletni papir marke Violeta, uz ogradu kako je tvrtka u međuvremenu i nešto promijenila svoj proizvod.
Müllerov toaletni papir Soft Star Das Zuverlässige danas je 140 posto skuplji nego 2018. godine, dok je DM-ova marka Sanft & Sicher Toilettenpapier Recycling danas na policama dostupna za 84 posto višu cijenu, piše Dora Koretić za Jutarnji list.
Analizirane su i cijene Müllerovog papira Soft Star Das Bewusste, koji je poskupio 60,6 posto, dok Natur Extra Soft od Mercatora ima 61 posto višu cijenu, a više od 5...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....