Najveća hrvatska pivovara ostvarila je lani količinski i financijski rast prodaje uz značajan skok dobiti.
Zagrebačka pivovara bilježi prodaju od 176 milijuna eura, što je 17 posto više nego predlani. Pritom je volumen prodanog piva iznosio 1,86 milijuna hektolitara, što je 2 posto više nego prethodne godine. To bi, ugrubo, značilo kako su u pivovari lani u prosjeku digli prodajne cijene za 15-ak posto, piše portal Danica.
Zagrebačka pivovara i Ožujsko, dakle, lani su prodali 186 milijuna litara piva, odnosno u prosjeku oko 510.000 litara svaki dan. Riječ je o ukupnoj prodaji na domaćem i stranim tržištima.
Neto dobit iznosila je 35 milijuna eura i bila je veća za čak 35 posto. Cijeli će se iznos isplatiti vlasniku pivovare, tvrtki Cervesia Zagreb koja je pak u vlasništvu ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....