Može li i kada brzonogi Ahilej sustići i prestići sporu kornjaču? – znameniti Zenonov paradoks možda je najbolje ostaviti u sferi znanosti - filozofije, fizike i tako dalje - ondje gdje je taj jezik razumljiv a teorija objašnjiva.
Međutim, ne možemo se oteti drugom paradoksu, onome koji pratimo uz najnoviji štrajk učitelja, nastavnika i profesora. Pa se upitati: možemo li i kada očekivati da će rezultati hrvatskog obrazovnog sustava barem donekle sustići povišice koje su se posljednjih godina, koliko god se oni bunili, ipak u pristojnim iznosima slile u prosvjetarske ‘bušte‘?
Da se razumijemo – nije nam namjera prozivati profesore što su njihove plaće, osobito posljednjih godina, porasle u nešto značajnijim iznosima niti im oduzimati pravo da se bore i za još veća primanja. To je ustavno pravo svakog radnika. Ali isto tako društvo se ima pravo zapitati što se to (ne)događa s našim obrazovnim sustavom da po svim vanjskim mjerenjima znanja naših učenika napredujemo brzinom kornjače.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....