StoryEditorOCM
Hrvatskagorko valentinovo

Zaljubljeni to nisu zaslužili! Poznati proizvođač zapakirao običnu čokoladu u srce i digao joj cijenu za čak 164 posto

Piše Dora Koretić/JL
13. veljače 2025. - 09:33
Treba li ambalaža čokolada prepakiranih u srce koštati čak dvije trećine vrijednosti proizvoda? (ilustracija) Afp

Nekidan uletim u jednu trgovinu malo provjeriti što tamo ima, a čim siđem s pokretnih stepenica, na mene navale srcolike ambalaže ispunjene jeftinim čokoladnim smjesama, u kojima najveća težina, budimo realni, otpada na karton.

Eh da, stiglo je Valentinovo, a kreativnost najvećih svjetskih konditora ponovo je dosegla neslućene razmjere, ponajviše naravno kad su u pitanju cijene zbog kojih čokolada posljednjih mjeseci i neovisno o ovom blagdanu puni novinske stranice, piše Dora Koretić za Jutarnji list.

Ipak, ono što me ovaj tjedan dočekalo zbilja je bilo bizarno, a moguće je vidjeti u našem kratkom videu.

 Gledam malo gramažu i ne vjerujem - unutra ima ravno 125 grama proizvoda, iz čega ispada da kilogram ove čokolade stoji 51 euro, a kako mi od toga odmah počne para izlaziti na uši, napravim par koraka do police gdje se smjestio isti taj proizvod, ali u klasičnom pakiranju.

I tamo piše da kutija pralina košta 6,39 eura, ali riječ je o čak 200 grama proizvoda, odnosno 16 pralina.

Ako praline kupim u ovom pakiranju, kilogram čokolade platit ću 31 euro, što znači da je valentinovska ambalaža čak 64 posto skuplja, a oni koji nasjednu na ovaj trik po mojoj slobodnoj procjeni su barem 164 posto naivniji.

Stanje na policama zabilježili smo i u našem kratkom videu.

Nije Ferrero Rocher jedini; i drugi su posegnuli za istom vrstom trika, a pronašli smo jednog proizvođača koji je bio još lukaviji - osim što je praline natrpao u ambalažu u obliku srca i prvo im na konto toga nabio cijenu višu za 164 posto, potom se još pokazalo da u njima ima dvostruko manje lješnjaka nego u sličnom proizvodu u obliku obične čokoladne table, što je možda i najveća zamka u koju potrošači ovog Valentinova mogu pasti.

Na sreću, na većini polica sitnim je slovima ispod apsolutne cijene ispisana i preračunata cijena za kilogram pa si potrošač, ako si da truda, brzo može odabrati ono što će mu dati najveću vrijednost za novac.

O.K. je dati nešto i za ambalažu, ali treba li ona doista koštati čak dvije trećine vrijednosti proizvoda?, piše Jutarnji list.

image

Kupac koji ne gleda cijenu po kilogramu skupo će platiti prepakiranu čokoladu (ilustracija)

Afp
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 16:25