Kupovina bilo kojeg uređaja - od mobitela i računala do televizora, hladnjaka ili perilice iziskuje više pažnje prilikom traženja odgovarajućih modela, uspoređivanja cijena te uvjeta kupnje.
Jednom kad kupite neki uređaj, postoji mogućnost da se ubrzo pokvari ili da na njemu uočite neki nedostatak.
Zakoni o zaštiti potrošača u pravilu su dobro napisani, nedavno je usvojena i europska direktiva koja olakšava popravak kućanskih uređaja i drugih sličnih proizvoda, ali često u praksi svi ti propisi bivaju mrtvo slovo na papiru, piše N1.
Put do zamjene uređaja ili njegovog popravka, koliko god bio uređen zakonima, zna biti dug i iscrpljujuć, a ne mora značiti da će na koncu biti zadovoljavajuć za potrošača.
Nedostaje zamjenskih dijelova i servisera
Spomenutu EU direk...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....