StoryEditorOCM
PolitikaIz izvještaja DIP-u

Puljak potrošio više od Šute, kojemu je donirao i nesuđeni predsjednik, najviše potrošio Bilaver, a najštedljiviji je...

Piše Marina Karlović-Sabolić
26. svibnja 2025. - 19:01

Za svaku kampanju treba novaca. 

A da bi se kontroliralo tko sve donira kandidate na lokalnim izborima, i na što sve oni troše prikupljena sredstva, natjecatelji u utrci za gradonačelnike, načelnike i župane dužni su tjedan dana prije održavanja drugog kruga izbora podnijeti detaljan izvještaj Državnom izbornom povjerenstvu (DIP).

Iz njega se vidi da je Ivica Puljak, kandidat stranke Centar za splitskoga gradonačelnika, u kampanji utrošio 43.459,94 eura. Od toga je najveći iznos od 10 tisuća eura isplaćen tvrtki "Index promocija" za oglašavanje na internetskim portalima. Za ulične jumbo plakate kompaniji "Europlakat" izdvojeno je 4045 eura, dok je za oglašavanje tvrtki "Dalmacija danas", koja stoji iza istoimenog internetskog portala, plaćeno 5625 eura.

HDZ-ov kandidat ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 23:52