Kompanija za čišćenje tepiha, građevinska tvrtka, marketinška agencija – to su samo neka od poduzeća koja sudjeluju u najvećem dosadašnjem istraživanju u Njemačkoj, koje se odnosi na uvođenje četverodnevnog radnog tjedna. "Četiri dana" je radni naziv ovog pokusa. Kako i u kojem obliku će smanjiti radno vrijeme zaposlenima, to je od početka bilo prepušteno samim tvrtkama, odnosno njihovom vodstvu.
Neke tvrtke su koristile klasični model: slobodni petak za sve. Druge su omogućile svojim zaposlenicima da četiri tjedna rade po pet dana, a zatim dobiju peti radni tjedan potpuno slobodan. Ili je zaposlenima smanjeno dnevno radno vrijeme. No, kako je 4-dnevni radni tjedan funkcionirao posljednjih pet mjeseci?, piše Deutsche Welle.
Na zidu ureda organizatora putovanja Kootst...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....