Potrošači (kako ekonomija naziva ljude koji kupuju robu ili plaćaju usluge) prilagođavaju se ekonomskoj situaciji – a situacija u Njemačkoj je sumorna. Prema aktualnom istraživanju kompanije EY, više od trećine Nijemaca (37 posto) izjavljuje da sada kupuje samo ono najosnovnije.
Osim toga, Nijemci su pesimistični kada se radi o njihovoj životnoj situaciji u narednom razdoblju, a i općenito kada je riječ o ekonomskoj situaciji u zemlji. Po tome su ipak "najgori" u svijetu Japanci, koji čine izuzetak u odnosu na druge azijske zemlje. A u Europi su od Nijemaca pesimističniji Francuzi i Talijani.
Ovo su neki od rezultata najnovijeg EY Future Consumer Indexa – globalnog istraživanja u kojem je ispitano više od 23.000 potrošača. U Njemačkoj je u istraživanju sudjelovalo 1.000 os...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....