U podružnici španjolskog modnog giganta Bershke u Frankfurtu, najvećoj filijali tog lanca u Europi, mušterije očekuje, kako ga portal Tagesschau.de naziva, "futuristički doživljaj kupovine". A futuristički znači da kupci svoje artikle stavljaju na posebnu blagajnu koja onda automatski „prepoznaje“ što su kupili – i to bez uobičajenog manualnog skeniranja robe i bez kontakta sa zaposlenicima koji inače naplaćuju robu i skidaju sigurnosne čipove. Mušterije moraju samo još platiti svoje nove „krpice“, skinuti te čipove i spakirati robu u vrećice, piše dw.com.
Taj futuristički doživljaj kupovine je zapravo samoposluga - od ulaska do izlaska iz filijale. Bershka tako samo kopira trend koji je, primjerice, u supermarketima već odavno stvarnost. Tamo kupci na b...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....