StoryEditorOCM
Svijet‘doživljaj kupovine‘

Pogledajte kako će izgledati trgovine u budućnosti: nisu sve mušterije, a ni trgovci, oduševljeni ovakvim rješenjima

Piše VIJESTI SD
18. kolovoza 2024. - 17:29

U podružnici španjolskog modnog giganta Bershke u Frankfurtu, najvećoj filijali tog lanca u Europi, mušterije očekuje, kako ga portal Tagesschau.de naziva, "futuristički doživljaj kupovine". A futuristički znači da kupci svoje artikle stavljaju na posebnu blagajnu koja onda automatski „prepoznaje“ što su kupili – i to bez uobičajenog manualnog skeniranja robe i bez kontakta sa zaposlenicima koji inače naplaćuju robu i skidaju sigurnosne čipove. Mušterije moraju samo još platiti svoje nove „krpice“, skinuti te čipove i spakirati robu u vrećice, piše dw.com.

Taj futuristički doživljaj kupovine je zapravo samoposluga - od ulaska do izlaska iz filijale. Bershka tako samo kopira trend koji je, primjerice, u supermarketima već odavno stvarnost. Tamo kupci na b...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 07:28