StoryEditorOCM
Svijetizvješće ATNI-ja

Potvrđeno je: proizvodi najpoznatijih svjetskih prehrambenih brendova manje su kvalitetni u siromašnim zemljama

Piše hina
8. studenog 2024. - 09:32
Potrošači u siromašnijim zemljama dobivaju nekvalitetnije proizvode, pokazalo je izvješće neprofitne udruge Access to Nutrition Initiative (ilustracija)/Shutterstock

 Proizvodi vodećih prehrambenih kompanija u prosjeku su slabije kvalitete u zemljama s niskim prihodima nego u onim bogatima, pokazalo je izvješće neprofitne udruge Access to Nutrition Initiative (ATNI).

Udruga ocjenjuje zdravstvenu ispravnost proizvoda kompanija poput Nestlea, Pepsica i Unilevera indeksom koji obuhvaća vrijednosti od jedan do pet bodova.

Najbolja je ocjena ‘petica‘, najlošija ‘jedinica‘, a proizvodi s ocjenom većom od 3,5 bodova smatraju se zdravijim izborom, prema Health Star Ratingu razvijenom u Australiji i na Novom Zelandu.

Proizvodi skupine od 30 kompanija u zemljama s niskim prihodima dobili su lošije ocjene od onih koje prodaju u zemljama s visokim prihodima, utvrdio je ATNI. 

U zemljama s niskim prihodima proizvodi multinacionalki dobili su u pro...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 13:15