StoryEditorOCM
SvijetSLABA PRODAJA

Značajno pala vrijednost dionica Louis Vuittona, ključan je pad potražnje na jednom tržištu

Piše VIJESTI SD
23. listopada 2024. - 23:15

Dionice u LVMH-a bile su prošle srijede na putu za najveći jednodnevni pad u godini nakon što je predvodnik luksuznih proizvoda promašio prognoze prodaje za treće tromjesečje, povukavši prema dolje širi sektor i poništivši dobitke potaknute kineskim mjerama poticaja.

Dionica je posljednji put pala oko 4% nakon pada od čak 7% u ranom trgovanju. Manji konkurent Kering, čiji brendovi uključuju Gucci, pao je 3%, s Hermesom koji je zabilježio pad od 1,7% i L‘Orealom s padom od 4,3%.

LVMH, čiji brendovi uključuju šampanjac Moet & Chandon, modni brend Louis Vuitton i luksuzni nakit Tiffany & Co, kasno u utorak zabilježio je prvi pad tromjesečne prodaje od pandemije zbog potražnje u Kini.

Povjerenje kineskih potrošača palo je na najniže razine iz vremena COVID-a, rekla je tvr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 06:11