Državno izborno povjerenstvo objavilo je prva financijska izvješća kandidata, točnije njihove donacije i troškove kampanje pristigle do 10. svibnja.
U donacijama za svoju kampanju Josip Bilaver (HDZ) prikupio je 26.400 eura, a najveću privatnu donaciju dao je Bruno Mandić u iznosu od 2000 eura. Po 1000 eura dali su akutalni zamjenik župana Šime Vicković, Mladen Anić, Ivan Trtica i Šime Dukić.
Kada su u pitanju tvrtke, Casting Zadar u vlasništvu Katarine Bilaver Perica donirala je 500 eura, tvrtka Brevis u vlasništvu Alfreda Brezovskog donirala je 1000 eura, Anić holding plus u vlasništvu Damira Anića 2000 eura, kao i tvrtka Kornati Plovidba u vlasništvu Linde Cuculić.
Puno donacija Bilaveru je stiglo i od zaposlenika Zadarske županije te HDZ-ovih direktora: Josip Klišmanić (300 eura), Ante Babić (250 eura), Božidar Longin (500 eura), Jurica Vučetić (300 eura), Nikica Miletić (600 eura), Daniel Segarić (500 eura), Josip Vidov (400 eura), Slobodan Erslan (200 eura), Ante Župan (500 eura), Tomislav Matek (200 eura), Krešimir Laštro (200 eura), John Ivan Krstičević (200 eura), Marko Kolega (500 eura), Ante Sjauš (500 eura), Branko Kutija (500 eura), Tomislav Letinić (400 eura)...
Ukupno troškovi izborne promidžbe Bilaveru iznose 23.619,14 eura, a najveći broj njih otpada na jumbo plakate na koje je potrošio preko 12 tisuća eura. Velika stavka u njegovim troškovima odnosi se na oglašavanje u medijima - preko osam tisuća eura.
HDZ i koalicijski partneri nisu imali donacija kada je u pitanju županijska lista, kao ni navedenih troškova.
Mate Lukić, kandidat stranke Za Zadar! i Nezavisne liste mladih, imao je dva troška u ukupnom iznosu 7.168,75 eura. No prema, popisu donacija, izgleda kako su Lukiću usluge navedene u troškovima zapravo - donirane. Naime tvrtka Gladius (2.168,75 eura) i tvrtka Quantum media (5000 eura) donirale su svoje usluge Lukiću. On je, bez obzira na donacije, to morao predstaviti kao troškove svoje kampanje.
Lukić nije imao donacija ni troškova za županijsku listu.
Antonio Vučetić, kandidat za župana "Platforme za promjene" koju je okupio Kristijan Kapović, u finacijskom izvješću nije naveo niti jednu donaciju kao ni trošak. Ista stvar je i sa donacijama županijske liste, osim šta se u troškovima navode bankarske usluge u iznosu od 16 eura.
Jure Zubčić (SDP) na kampanju je dosad potrošio ukupno 19.546,25 eura. Najveći dio Zubčićevih troškova odnosi se na jumbo plakate, usluge tiska promotivnih materijala, oglašavanje u medijima te je za troškove usluge pošte potrošio 6.810 eura.
Zubčić nije imao donacije za županijsku listu, ali je zato imao 17.467,70 troškova. Najveći dio troškova vezan je uz oglašavanje u medijima, preko 7000 eura te za plakate preko 3700 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....