Čak 13 novih digitaliziranih usluga od ponedjeljka (18. prosinca) dostupno je Zadranima na portalu ezadrani.hr, platformi koja je osmišljena s ciljem pojednostavljenja i ubrzavanja komunikacije građana s gradskom upravom i njezinim povezanim društvima, doznajemo u Gradu Zadru.
Uz devet postojećih e-usluga ovime se ukupan broj digitaliziranih usluga Grada Zadra popeo na 22 pa u digitalnom obliku sada možete ispuniti i predati gotovo 60 posto svih obrazaca koji postoje u zadarskoj gradskoj upravi. Veliko je to olakšanje i za građane i za gradske službenike jer oboma štedi i vrijeme i živce ali i osigurava lakše praćenje svih predmeta te kontinuitet odnosno slijed međusobnih podnesaka.
- Platforma je iznimno jednostavna i pregledna! Samo kod prve prijave korisnika u sustav na ekranu će se pojaviti Privola sa općim uvjetima korištenja usluge te obveza da unesete svoj e-mail na koji će vam stizati neke od obavijesti iz sustava, što je potrebno prihvatiti i verificirati kako bi mogli nastaviti koristiti sustav u punom obimu. Nakon toga kroz jednostavnu pretragu i filtriranje po uslugama i područjima, vrlo lako dođete do tražene usluge. Prijaviti se u sustav korisnik može odmah ili po odabiru neke usluge, a za tu svrhu eZadrani su integrirani sa sustavom e-Građani (NIAS prijava putem 20tak različitih vjerodajnica). U ovisnosti o vrsti usluge, korisnik zahtjeve može predavati u svoje ime, u ime svoje maloljetne djece ili u ime pravne osobe u kojoj je ovlaštena osoba ili ga je netko opunomoćio za to. Nakon ispunjavanja digitalnog obrasca i predaje zahtjeva sustav automatski otvara predmet u ePisarnici Grada Zadra i o tome informira korisnika i nadležnog referenta u gradskoj upravi. Sustav omogućuje korisnicima da u svakom trenutku prate tijek rješavanja svog predmeta i preuzimaju dostavljene dokumente, o čemu ih sustav također informira, a službenicima gradske uprave koji rješavaju predmete da korisniku po potrebi dostavljaju neke dokumente, pojasnio nam je Alan Kociper, direktor Inovativnog Zadra, gradske tvrtke koja stoji iza cijelog procesa digitalizacije. Dodaje da se do danas u sustav registriralo gotovo 1100 korisnika, te da je neke usluge poput eStipendija već nekoliko godina moguće koristiti jedino kroz ovaj sustav.
Dodaje kako će se platforma eZadrani nastaviti nadograđivati novim eUslugama i funkcionalnostima pri čemu će naglasak biti na uključivanju u sustav usluga gradskih tvrtki i ustanova.
- S ove 22 usluge digitalizirali smo gotovo 90 posto zahtjeva koje su korisnici do sada upućivali prema gradskoj upravi. Do kraja ovog mandata kao što smo i obećali, osim završetka digitalizacije preostalih 10 posto usluga gradske uprave, cilj je u sustav uključiti i najvažnije usluge koje građanima pružaju gradske tvrtke i ustanove, te se na taj način još više približili našem zacrtanom cilju – "virtualnom gradu". Digitalizacija, osim što građanima olakšava i pojednostavljuje korištenje usluga grada, doprinosi transparentnosti i učinkovitosti gradske uprave jer korisnik cijelo vrijeme može pratiti tijek rješavanja svog zahtjeva (predmeta), a djelatnici koji rade na zahtjevu odmah dobivaju informaciju o istom i imaju pristup svoj potrebnoj dokumentaciji. Vjerujem stoga da će ovime rad svih gradskih službi dobiti na brzini i kvaliteti, kazao nam je gradonačelnik Zadra Branko Dukić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....