- Dostavljaju jedan put mjesečno.
- Ja već godinama ne dobivam uredno poštu. Poštar u susjeda sjedi sat vremena i žali se da im je plaća mala. Krene i ja ga pitam za moju poštu on samo odmahne rukom i kaže doći će. Ali mi je nakon par mjeseci došla opomena pred isključenje od T-Coma. A plaćati do isteka ugovora, ugovor nešto prije telefonski produžen na dvije godine. Poslije vidim novog poštara, dijeli svima oko mene, pitam ga za moju poštu, on mi bezbrižno odgovara da je on poštu podjelio. Pitam di je moju poštu ostavio? Hladno odgovara da on ne zna.
- Ima broj kuće, ima sandučić ali pošta ne stiže. Sad plaćam općom uplatnicom gdje su mi fiksni računi, a koji variraju, nazovem da mi kažu koliki mi je račun i općom uplatnicom sve platim
- Kod nas u Srbu i okolini nije tako, mi imamo poštara Antu koji je za primjer zaposlenicima u pošti, odgovoran, uredan, kulturan!
- Mora biti kad je Ante.
- Pa naravno.
- Koliko ih radi, dobro stignu i ovo napraviti
- Neka pređu na elektronsku poštu.
- A što će starije stanovništvo?
- U Benkovcu kasni po dva, tri tjedna.
- Nema računa već drugi misec... I ko zna hoće li stići?
- Ne dostavljaju nikako, pošta triba platiti radnike, pa će poštara biti. Ali firma očito hoće da svi plaćamo digitalno i očito da idemo u poštu sami po pošiljke, da se riješe poštara. a i druge firme isto to hoće pa i banke tjeraju nas na bankomate...
Ovo je samo dio komentara na vijest koju smo objavili da u staroj gradskoj jezgri stanari poštu dobivaju u hrpi, ostavljenu na podu, pa sami traže i razvrstavaju svoje pošiljke.
Evo i ostalih komentara:
- Danas mi je poštar nakon dva mjeseca donio 12 pisama i niti jedno nije bilo za mene nego za 12 različitih osoba koji žive u kvartu, pa zar nas pošta radi tolikim budalama još da i njihov posao radimo, je li se ikako može stati na kraj tome... Prešli su svaku granicu
- Teško. Ja sam se žalila i poslali su upravi u Veliku Gorici... Žalba mi odbijena. A uplatnice iz gradske uprave... to je 12 uplatnica, tri puta su mi potvrdili da je račun u pošti... I na kraju nestao. Tako da sam morala zvati Grad da mi izda nove račune. Ostali su iznenađeni da nisam primila. Sad mi šefica donosi osobno.
- Na Smiljevcu u Zadru uredno se dostavlja pošta u poštanski sandučić! Poštaru kapa do poda, profesionalan, kad je pošta za potpis, pozvoni, preda - top.
- Još uvijek ima ljudi koji ne koriste internet, dok god ima takvih ljudi, ne smije se ukinuti papirnata pošta, niti bilo koja druga papirnata fizička dokumentacija. To bi morao biti zakon, ako već i nije.
- Dva mjeseca čekam važnu poštu, sramota?
- Ista stvar i u Biogradu.
- U Zadru ne dobijem račun, ali zato dobijem opomenu pred ovrhu... Tužno!
- Još nisam dobila račune, do unazad pola godine stizali su do 10. u mjesecu, a evo danas je 21.
- Da, ne odlažu u sandučiće, nego stave di stignu, recimo u gajbe pića od kafića.
- Ja osvoijla nešto na nagradnoj igri i danas me zovu iz Zagreba da se nagrada već 3 puta njima vraća, a ja ni poštara, niti obavijest, ništa nisam vidila i dobila... Kvart Mala pošta.
- Tuga i jad hrvatske stvarnosti. Nezaposlenih koliko hoćeš, ali primaju naknadu, zašto bi uopće išli raditi. U hladu je spas...
- Mi na otoku Pašmanu niti nemamo poštara.
- Zašto se ta firma ne da privatnicima da je vode kad je ne znaju voditi, niti imaju radnika, niti dostavljaju poštu na vrime, u isti dan dobiješ račune i opomene, toliko o dostavi.
- Nije ih volja raditi...
- Ljudi su trebali dobiti sudske pozive s povratnicom i nisu dobili. Povratnicu su vratili kao da je isporučeno.
- Nema smisla. Bili brig šalju natrag da nije preuzeto, a u sandučiću ni pošte ni obavijesti.
- Što je to prestrašno, nama će se u Murteru prije ukazati Gospe Sinjska nego poštar.
- Država bi tribala po tom pitanju intervenirati jer se gube važne dostave, a i Bog zna di dođe cijela pošiljka, strašno...
S obzirom na komentare čitatrelja, nekima pošta u kojoj su računi, sudska riješenja, ovrhe i sl. ne dolaze uopće, pa imaju problema s dugovanjima, neodazivanjem na sudske rasprave i sl. Ima doduše i poneki svijetli primjere (Srb, Smiljevac...) gdje se pošta uredno dostavlja, ali takvi su primjeri očigledno u manjini.
Stoga moramo postaviti pitanje: je li se dostava pošte - ne samo u Zadru, već i na širem zadarskom području - potpuno raspala?
To smo pitanje uputili Hrvatskoj pošti, evo što su nam odgovorili:
- Kolege su izvršili provjeru te su utvrdili da poštar koji pokriva staru gradsku jezgru nije obavio dostavu u skladu s propisima. Sukladno proceduri, radnik je udaljen s radnog mjesta te je protiv njega pokrenut stegovni postupak s mogućnošću otkaza ugovora o radu. Ispričavamo se korisnicima.
Za navedeni slučaj i Hrvatska pošta je saznala putem medija bez da smo zaprimili reklamaciju korisnika, stoga pozivamo korisnike da nam se svakako obrate ukoliko primijete nepravilnosti u dostavi kako bismo ih mogli što prije ukloniti.
Kolege su nam također potvrdili da se pošiljke općenito korisnicima na području Zadra uručuju u skladu s rokovima te da nemaju zaostataka. Svakako pozivamo korisnike da se u slučaju bilo kakvih upita jave s konkretnim podacima našem Kontakt centru na broj 072 303 304, putem e-maila [email protected] ili putem online obrasca https://obrasci.posta.hr/kontakt. Na taj način najbrže možemo provjeriti situaciju s dostavom u pojedinoj ulici ili na adresi - stoji u odgovoru Hrvatske pošte
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....