StoryEditorOCM
KalelargaNOVA PRILIKA

Nakon četiri neuspješna pokušaja "Velebitska kraljica" u Marunama konačno dobila novog koncesionara

Piše Iva Ivanac
29. rujna 2025. - 18:01

Hrvatske autoceste (HAC) su u petom pokušaju konačno pronašle tvrtku koja će u koncesiju uzeti odmorišta Marune. Nakon četiri neuspjela pokušaja, HAC su na petom natječaju dobile – dvije ponude.

Marune bi ponovno trebale oživjeti uz pomoć tvrtke Flota Energy u vlasništvu trgovca rabljenim automobilima Ivana Pehara, poznatog i po brendu TRCZ automobili.

Njegova ponuda je na petom natječaju bila bolja od one koju je dao bivši koncesionar Maruna, hrvatski „kralja pršuta” Mladen Nekić. Podsjetimo kako je još 2006. godine, preko tvrtke Mataš M.N., od HAC-a za 32.000 kuna mjesečno dobio pravo na koncesiju. Tvrtka Mataš M.N. ubrzo se našla u poslovnim problemima, pa je Nekić ugovor s HAC-om prebacio na svoju drugu tvrtku Jasen, koja je 2009. godine preuzela imovinu vrijednu 28 milijuna kuna, ali i jednako visoke financijske obveze.

Ni druga tvrtka nije mogla podnijeti velike financijske terete, pa je i ona završila u stečaju. Tvrtka Jasen izbrisana je iz sudskog registra u veljači 2016. godine, čime je formalno prestala vrijediti koncesija i pravo korištenja zemljišta. Time je objekt službeno prešao pod kontrolu države i HAC-a.

Nekić se na peti natječaj javio s tvrtkom Velebitska kraljica, a upravo su tim imenom u prošlosti zvali sada oronulo zdanje na autocesti.

Tvrtka Flota energy iz Sesveta, dala je ponudu u iznosu od 5.306,73 eura (bez PDV-a) mjesečno, dok je Nekićeva Velebitska kraljica ponudila 5.258,00 eura (bez PDV-a), što je bilo tek dva eura više od početne cijene.U petom po redu natječaju, Hrvatske autoceste odlučile su produljiti razdoblje korištenja odmorišta s dosadašnjih 25 na 35 godina.

Tvrtka Flota Energy se obvezala u roku od dvije godine od uvođenja u posjed dovršiti, opremiti i pustiti u rad prvu fazu objekta, za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva, smještaja i trgovine, urediti fasadu druge faze objekta te postaviti četiri brze punionice za električna vozila, a što im je dosad bila glavna specijalnost.

Ovo nije bio prvi put da je HAC dobio ponude za Marune, jer je na četvrtom natječaju dobio također dvije ponude. Problemi su se pojavili prilikom pregleda dokumentacije, jer je tijekom obrade ponuda i pripadajuće dokumentacije utvrđeno da niti jedna ponuda nije bila potpuna u dijelu dokazivanja sposobnosti ponuditelja, dok prva tri natječaja nisu urodila plodom jer na niti jedan od ta tri nije pristigla niti jedna ponuda. 

23. listopad 2025 07:00