Završeni su radovi na modernizaciju pruge Knin - Zadar koja prolazi kroz Arbanase uz Biogradsku cestu i kod nadvožnjaka.
Stari drveni pragovi zamijenjeni su novim od drva i betona te su postavljene i nove tračnice koje će omogućiti veću brzinu vlakova sa sadašnjih 50 na 80 kilometara na sat.
Radovi na obnovi i modernizaciji željezničke pruge Knin – Zadar, dionice duge 95 kilometara, počeli su u listopadu 2024., a obuhvaćaju kompletnu sanaciju gornjega pružnog ustroja, odnosno tračnica i pragova, prolaznih kolosijeka i skretnica na prolaznim kolosijecima u kolodvorima te sanaciju željezničko-cestovnih prijelaza.
Obnovom pružnih dionica na relaciji Knin – Zadar povećat će se njezina propusna moć, te će se na zahtjevnije dijelove dionice poput krivina malih radijusa i visokih roliranih nasipa ugrađivati novi drveni pragovi, dok će se na ostalim, manje zahtjevnim dijelovima dionica ugrađivati drveni pragovi s remontiranih koridorskih pruga.
Radove ukupno vrijedne 87 milijuna eura izvodi zagrebačka podružnica austrijske tvrtke Swietelsky koja se bavi izgradnjom velikih infrastrukturnih projekata. Rok završetka radova je 48 mjeseci od uvođenja u posao.
Radovi će započeti iz smjera Zadra te bi do kraja godine trebala biti obnovljena cijela dionica do Benkovca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....