Najveći broj predsezonskih gostiju na Pagu boravio je u kampu “Šimuni”, i to gotovo 70 posto od ukupnog broja dolazaka. Tijekom travnja, u tom je kampu boravilo 1777 gostiju, koji su ostvarili 7247 noćenja.
- U predsezoni smo imali 38 posto više gostiju nego lani u istom razdoblju. Nastojali smo se otvoriti prema domaćim gostima, koji još uvijek ne znaju da se za boravak u kampu ne mora imati šator ili kamper, nego da mi imamo vlastite smještajne kapacitete – takozvane “case mobile”. Te smo klimatizirane i komforne apartmane u predsezoni nudili stranim gostima na akciji “3 za 2” i “7 za 4”. Dakle, platili bi dvije noći, boravili tri, ili platili četiri, a boravili sedam dana. Domaćim smo gostima na sve to dali još 50 posto popusta. Tako je četveročlana domaća obitelj za 320 kuna mogla u apartmanu boraviti tri dana – kaže Lana Božović, direktorica marketinga Kampa “Šimuni”.
Kamp smješten uz šljunčanu plažu i u borovoj šumi, ne može imati sezonski buking veći nego lani jer su lani radili punim kapacitetom. Ove su godine rezervacije potvrđene i plaćene za sva raspoloživa sezonska mjesta, a sezonu jedino može ugroziti duže kišno razdoblje.
U postsezoni, Uprava i marketing kampa nastavljaju predsezonsku priču i s akcijama kreću već od 4. rujna. U rujnu, listopadu i studenome, “casu mobile” moći će se potpuno besplatno koristiti tri dana, a plaćat će se samo dodatne usluge, poput obroka u restoranu, usluga u kozmetičkom salonu ili ponuđenih izleta.
Već sada imaju 50 posto bolji postsezonski buking nego lani. Kamp “Šimuni” predstavio se na turističkim sajmovima u nekoliko gradova u Nizozemskoj, Njemačkoj, Austriji i Italiji, a tijekom ovog mjeseca posjetit će još nekoliko turističkih sajmova u gradovima zapadne Italije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....