| Azil se brzo napuni jer neodgovorni ‘domaći’ vlasnici svoje životinje ostave u skloništu ili blizu njega, a kako je u skloništu povremeno bilo i više od 200 pasa, neki od njih bi pobjegli i lutali okolicom, pa je to stvaralo kataklizmičnu sliku na sjevernom ulazu u Zadar |
| Piše Predrag Opačić vladimir ivanov/CROPIX |
U posljednjih godinu dana razne udruge za zaštitu životinja iz inozemstva, uglavnom iz Austrije i Njemačke, iz zadarskog su azila za pse na Žmirićima odveli i u svojim zemljama udomili 200 napuštenih pasa. Unatoč tome, azil se brzo napuni jer neodgovorni “domaći” vlasnici svoje životinje ostave u skloništu ili blizu njega, a kako je u skloništu povremeno bilo i više od 200 pasa, neki od njih pobjegli bi i lutali okolicom, pa je to stvaralo kataklizmičnu sliku na sjevernom ulazu u Zadar.
U gradskoj upravi, gdje imaju takve podatke, upozoravaju da je, prema njihovim informacijama, velika većina napuštenih pasa s područja Zadarske županije, a ne grada, ali financijsku brigu o napuštenim životinjama snosi samo Grad, bez Županije i okolnih općina čija bi zakonska obveza to bila.

Ni lipa za novo sklonište Grad Zadar za sklonište godišnje izdvoji od 150.000 do 200.000 kuna namijenjenih za cijepljenje, sterilizaciju i prehranu životinja, ali, iako se to očekivalo, u ovogodišnjem proračunu nije predviđena ni jedna lipa za izgradnju novog skloništa za životinje koje će se nalaziti na rubu gradskog područja prema Briševu.
− Idućeg tjedna zajedno s ljudima iz gradske pravne službe idem na sastanak u Ministarstvo regionalnog razvoja, vodnoga gospodarstva i šumarstva, gdje bismo trebali razgovarati o izdvajanju te parcele iz šumskoga gospodarstva, nakon čega bi Grad trebao dobiti pravo gradnje − kaže zamjenik gradonačelnika Dražen Grgurović, podsjećajući na to da je Grad zahtjev predao još lani i da je pravo gradnje sada ključni dokument da bi Hrvatske šume dopustile “ulazak u svoj posjed”.

Gradsko vijeće izglasalo je detaljni plan, a prema nekim grubim procjenama, za izgradnju skloništa bit će potrebno oko milijun kuna, od čega bi, očekuje se, Grad pokrio pola, dok bi drugu polovinu osigurali donatori.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....