StoryEditorOCM
Ostalomarketinški projekt

Ninska rivijera ostvaruje više od trećine noćenja u Zadarskoj županiji

Piše PSD.
12. prosinca 2014. - 23:37
“Nin Riviera” službeni je naslov prve zajedničke imidž brošure Nina, Vira, Privlake i Zatona predstavljene u četvrtak u virskom rezidencijalnom turističkom objektu „Villa Lanterna“.

Marketinški projekt Ninske rivijere osmislili su i izradili predstavnici ureda turističkih zajednica Nina, Vira, Privlake i Zatona, a na turističkim sajmovima i road show prezentacijama slikom i riječju predstavljat će zapadni dio Zadarske županije kao samostalnu turističku cjelinu s kulturnim i povijesnim središtem u Ninu.

Vodič kroz ponudu

- Ovim turističkim prospektom željeli smo svim budućim posjetiteljima predstaviti cjelokupno područje zapadnog dijela zadarske regije te ga locirati u odnosu na kartu Hrvatske i pobliže definirati kao Ninsku rivijeru unutar Zadarske županije - kazala je voditeljica projekta Marijana Ramov, savjetnica za kulturu Grada Nina.

Zamišljena kao svojevrsni fotografski vodič kroz mjesta i turističku ponudu Ninske rivijere, bez većeg broja informacija ili konkretnih turističkih proizvoda, brošura je sinteza kulturne i prirodne baštine, tradicije, gastronomske ponude ili aktivnog turizma.

- Brošura posjetitelje upoznaje s povijesnim i kulturnim središtem Ninom, perjanicom regionalnog turizma Zatonom, idiličnom Privlakom i otokom Virom koji predstavlja spoj mirnog obiteljskog turizma i živog turizma s obiljem noćnog života, još je istaknula Ramov.

Koliki je turistički značaj Ninske rivijere najbolje pokazuje turistička statistika o kojoj je govorio direktor virskog Ureda Turističke zajednice Šime Vučetić:

- Ova četiri mjesta te Vrsi koje prirodno pripadaju našoj cjelini, ostvaruju više od trećine od ukupnog broja noćenja u Zadarskoj županiji, kazao je Vučetić, te konkretno naveo brojke: 2,8 milijuna ostvarenih noćenja i 341 tisuću turističkih dolazaka, ili udjel od 30,2% dolazaka i čak 37,9% noćenja od svih turističkih dolazaka i noćenja u Zadarskoj županiji.

Imidž brošuru „Nin Riviera“ na 20 stranica formata A4, uz Ramov i Vučetića, uredili su direktorica Ureda Turističke zajednice Općine Privlaka Iva Zorić i Zatonjanka Darija Pavlović Peroš, dogradonačelica Nina.

Grafičku pripremu i tisak odradila je tiskara „Suton graf“ iz Zadra, a brošura je izišla u nakladi od 30 tisuća primjeraka na hrvatskom, njemačkom i engleskom jeziku.
P. OPAČIĆ

Od Utrechta do Rima i Ljubljane

Širom Europe od Utrechta, Sttutgarta, Züricha u siječnju i veljači, potom Parme, Berlina, Dublina, Londona, Lyona, Barcelone, Düsseldorfa, Pariza, Bruxellesa, Wroclawa, Budimpešte do Rima i Ljubljane u svibnju, na turističkim sajmovima i road show prezentacijama predstavljat će se Ninska rivijera s novoizrađenom turističkom brošurom.

- Predstavljanje na sajmovima samo je dio brojnih prednosti ove zajedničke suradnje naših turističkih destinacija, a spoznali smo ih i ranije pri izradi biciklističkih karti zapadnog dijela Zadarske županije - istaknula je voditeljica projekta Marijana Ramov.


16. prosinac 2025 12:37