Koliko god apsurdno zvučalo, činjenica da zaposlenici sami kupuju radne uniforme, da vozači svako malo prijete štajkom, da vozila na terenu imaju zastarjelu opremu i da je pred početak turističke sezone, kao točka na i, došla neopoziva ostavka šefa službe nisu najveći problemi zadarske Hitne pomoći.
Daleko veći problem je što ravnateljica Doma zdravlja Renata Bek i dalje tvrdi kako problema nema i kako su sve pritužbe djelatnika o maćehinskom odnosu prema Hitnoj - neistina.
Jednako je loše što pročelnik županijskog Odjela za zdravstvo dr. Josip Kraljić kaže kako o stanju u Hitnoj, najvitalnijoj zdravstvenoj službi u gradu, nema nikakvih informacija jer mu se nitko nije požalio.
Istini za volju, djelatnici Hitne i nemaju se kome požaliti jer u upravom vijeću Doma zdravlja radnici već dvije godine nemaju svog predstavnika, a jedini koji o stanju u toj službi javno govori, sindikalni povjerenik Ivan Gašpar, «za nagradu» je premješten na slabije plaćeno radno mjesto.
Prvog lipnja u Hitnoj počinje ljetna sezona, a s njom i novi problem jer se dolaskom turista navala na usluge Hitne poveća i po nekoliko puta. Iako su im odobrena dva dodatna tima, već sada su svjesni kako je naći liječnike koji će u njima raditi prava lutrija, što će u Hitnoj dodatno otežati rad.
U svakom slučaju, jedno je sigurno. Upornim ignoriranjem problemi neće nestati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....