– No to nikako ne znači da se trebaju priznati proizvoljna tumačenja da oni koji su po povoljnijim cijenama nudili vožnje građanima to trebaju prestati – objasnio je Maro Kristić, koji je govorio u ime predlagatelja.
Dodao je da plavi i žuti autotaksi-prijevoznici i dalje mogu pružati usluge po cijenama po kojima su ih i do sada pružali, te da je želja Gradskog vijeća odrediti cijene što povoljnije za građane, ali i da se kontroliraju koncesije i sankcioniraju ekcesna ponašanja.
Vijećnik Pero Vićan smatra da se taksi treba obojiti u boju Libertasa i reći da je to gradski taksi, a onaj tko sjedne u bilo koji drugi taksi, sjest će na vlastitu odgovornost. Dana 28. travnja istječu dane koncesije, a on će se zalagati da svi koji na taj datum ne budu imali dugovanja dobiju trajnu koncesiju.
– Daš im prst, uzmu cijelu ruku. Daš im ruku, uzmu cijelo tijelo – rekao je gradonačelnik Andro Vlahušić koji smatra da je previše pogodovao taksistima. Ono za što se zauzima jest da građani imaju cijenu kao Zagrepčani, bez da taksisti gube dobit, jer strancima mogu ostati visoke cijene.
Nasilni, grubi...
Mato Franković, predsjednik Gradskog vijeća, smatra da su građanima taksisti sinonim za divljaštvo i grubo ponašanje.– Veliki broj njih je itekako nasilan, grub i ponašaju se tako da bi možda bilo najbolje uvesti narančasti taksi i završiti tu priču – kazao je Franković, te nastavio:
– Nakon što usvojimo Odluku, treba napraviti kriterij o broju taksi-koncesija. Nakon toga objaviti natječaj s jasnim i transparentnim uvjetima, dodijeliti dozvole za obavljanje prijevoza automobilima i jasne parametre kontrole ponašanja.
– Što se tiče jeftinije tarife, taksisti su samostalni obrtnici i Grad im je utvrdio gornju cijenu. Ali nitko ne brani da bilo koji taksi ne odobri popust na osnovi svog osobnog viđenja – objašnjava Franković, jer je to pravo samostalnog obrtnika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....