Koliko će trajati taj popust ovisi o interesu Dubrovčana kojima je također ovo udruženje predstavilo novu aplikaciju za naručivanje vožnji i novi broj novoga call centra u Dubrovniku.
Aplikacija Taxi Client je prilagođena za 'pametne' telefone, građani se mogu vrlo jednostavno registrirati , a može se izabrati i vrijeme vožnje, vrsta vozila te naručiti prijevoz ljubimca ili dječja stolica.
Novi broj call centra na kojem se mogu također dobiti 'žuti' taksiji, ali i dati sve primjedbe na vožnju i vozače je 020-411-411, (umjesto nekadašnjih 08000970).
– Nekad smo bili najskuplji a sad smo najjeftiniji. Ono što su nam nekada iz Grada Dubrovnika nametali nezakonito, mi smo sada napravili bolje i dobrovoljno pa čak bez ikakve gradske subvencije, samo vlastititim novcima, a koštalo je 450.000 kuna. To pokazuje da smo mi uvijek bili za zajedničko rješenje, ali je nedostajao dijalog s druge strane – rekao je Miletić predstavljajući aplikaciju.
Ovi taksisti kažu kako nije bilo kontakata sa „Uberom“ koji je već stigao u Zagreb jer on u Hrvatskoj ne može raditi zakonito tamo gdje jedinice lokalne samopurave izdaju licence za taksi.
– Ako počne raditi ovdje nastao bi nered, a red nam je svima u interesu. Nas je mnogo u našem je call centru više od 100, zajedno s Konavljanima 270, pa bi mi bi napravili još veći nered – kaže Miletić.
M. R. K. / Dubrovački vjesnik
Foto: Arhiv CROPIX
Foto: Arhiv CROPIX
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....