Taksisti Periću spočitavaju da im uporno pokušava nametnuti novi “tablet” taksi sustav, koji je rješenjem Porezne uprave proglašen nezakonitim. Podsjećaju kako su početkom kolovoza u Perićevu uredu kolektivno pokušali produljiti licencije za obavljanje autotaksi prijevoza na području grada Dubrovnika, no dočekala su ih zatvorena vrata.
Pročelniku Periću zamjeraju i što je dozvole oduzeo kolegama zbog nedostatka ovjerenog pečata za 2014. i 2013., kada zbog lokalnih izbora godišnjih ovjera, kažu, nije ni bilo.
Autotaksi prijevoznici tvrde da rade legalno, na temelju izmijenjene i dopunjene odluke Gradskog vijeća kojom se za taksiranje, među ostalim, traži nekažnjavanje, odgovarajuća stručna sprema i baždaren taksimetar.
Revizija ugovora
Dubrovački autotaksi prijevoznici napominju da su odluku o prestanku važenja dozvole dobili svi vozači koji nisu ugradili novi taksi sustav, iako istovremeno ispunjavaju uvjete iz odluke o autotaksi prijevozu u gradu Dubrovniku.
Gradonačelnik Dubrovnika Andro Vlahušić ne želi se miješati u novonastali sukob, već poziva institucije da provjere zakonitost postupanja i pročelnika Perića i suprotstavljenih mu dubrovačkih taksista. Ističe da vjeruje kako Perić nije prekršio zakon, no ne protivi se ni reviziji ugovornih obveza obiju sukobljenih strana. Milan Perić dobio je pak zabranu javnih istupa, pa na temu svađa s taksistima upućuje na PR službu Grada Dubrovnika.
Neslužbeno se ipak doznaje da su zbog ponašanja dijela taksista u gradu Dubrovniku na rubu strpljenja.
- Izašli smo im ususret snižavanjem godišnje koncesije s 10 na 7 tisuća kuna, a onda im omogućili da taj iznos podmire dvokratno, na način da sada plate 3500, a dogodine isto toliko na nabavu tableta.
Time zapravo ulažu u svoj auto, ali neki uporno odbijaju prihvatiti pravila, ne plaćaju ni lipe i onda se još bune kad im uzmeš dozvolu – neslužbeno se može čuti iz gradske uprave koji otkriva kako su od 28. travnja “neplatišama” u nekoliko navrata uzaludno pomicali rok za produžetak dozvole.
Gradonačelnik Dubrovnika Andro Vlahušić ne želi se miješati u novonastali sukob, već poziva institucije da provjere zakonitost postupanja i pročelnika Perića i suprotstavljenih mu dubrovačkih taksista. Ističe da vjeruje kako Perić nije prekršio zakon, no ne protivi se ni reviziji ugovornih obveza obiju sukobljenih strana. Milan Perić dobio je pak zabranu javnih istupa, pa na temu svađa s taksistima upućuje na PR službu Grada Dubrovnika.
Neslužbeno se ipak doznaje da su zbog ponašanja dijela taksista u gradu Dubrovniku na rubu strpljenja.
- Izašli smo im ususret snižavanjem godišnje koncesije s 10 na 7 tisuća kuna, a onda im omogućili da taj iznos podmire dvokratno, na način da sada plate 3500, a dogodine isto toliko na nabavu tableta.
Time zapravo ulažu u svoj auto, ali neki uporno odbijaju prihvatiti pravila, ne plaćaju ni lipe i onda se još bune kad im uzmeš dozvolu – neslužbeno se može čuti iz gradske uprave koji otkriva kako su od 28. travnja “neplatišama” u nekoliko navrata uzaludno pomicali rok za produžetak dozvole.
Rješenje je u konkurencijiZamjenik gradonačelnika Željko Raguž na tom se tragu nedavno upitao kako je moguće da tri kilometra vožnje taksijem u Zagrebu stoje 15, a u Dubrovniku 54 kune. Taksisti su očekivano reagirali podsjetivši dogradonačelnika kako zagrebački taksisti rade cijelu godinu, a dozvolu plaćaju tek tisuću kuna za petogodišnje razdoblje. Prepucavanjima, čini se, nikad kraja, a ni prostora za dogovor Povjerenstva za praćenje rada autotaksi prijevoznika i taksista nema previše, pa mnogi izlaz vide u dovođenju konkurencije. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....