Bio je on na filmu svašta, agent, plesač, vojnik s kućnim ljubimcem i superjunak. Uloga stripera u serijalu ‘Magic Mike‘ donijela mu je globalnu slavu, a publika ga je tijekom karijere prigrlila sa simpatijama, kao vječnog all-American dečka kojemu uloge zlikovaca naprosto ne stoje.
Potvrdio je to Channing Tatum i najnovijom kriminalističkom humornom dramom ‘Lopov s krova‘ (‘Roofman‘) u kojoj se, sukladno nazivu uratka, bavi provalama, ali iz plemenitih pobuda i s nimalo želje za nasiljem i grabeži. Tatumov lik dekintirani je američki vojni veteran, samohrani otac koji vještine izbrušene na ratištu koristi za ‘visinske‘ krađe ne bi li usrećio najbliže.
Scenarij ‘Lopova s krova‘ oslanja se na istinitu priču o Jeffreyju Manchesteru, serijskom dugoprstiću s početka dvijetisućitih, inače probojnog vremena i za Tatuma i za njegovu partnericu u ovom filmu, Kirsten Dunst. Vjerojatno najpoznatija po roli CIA-ine agentice u serijalu ‘Domovina‘, glumila je Dunst i u hitovima poput ‘Spider-Mana‘, ‘Malih žena‘ i ‘Građanskog rata‘, a ovdje je Leigh Wainscott, samohrana majka, zaposlenica toy shopa.
Tandem filmskih gubitnika zajedno dobro izgleda na velikom ekranu. Nenametljivo gradi suodnos međusobnog privlačenja i uvažavanja na kušnji.
Unatoč prilično klimavoj priči, na momente napregnutoj do pucanja, i ovom prilikom do izražaja dolazi ‘Tatum efekt‘: gledatelj brzo razvije naklonost prema zlosretnom Jeffreyu, do te mjere da zanemari banalnosti filma kroz često previše djetinjast pristup i preočitu kritiku kapitalističkih simbola kroz odabir mete krađa. Dunst pak izvlači maksimum iz svoje ukalupljene junakinje, odvažne single mame lavice kakvih se kroz desetljeća sedme umjetnosti nakupilo mnoštvo.
Gostuje u filmu i Peter Dinklage, besmrtni Tyrion Lannister iz ‘Igre prijestolja‘, ovdje u ulozi antipatičnog šefa trgovine u kojoj sklonište pronalazi lupež Manchester. Nastup je to ispod Dinklageove razine, no scenarij mu nije ni ponudio priliku za bolju izgradnju lika. ‘Lopov s krova‘ i inače nudi više arhetipskih osobnosti. Negativca iz Star Wars Ben Mendelsohna neobično je gledati dobroćudnog i bogobojaznog u ulozi pastora. Uzo Aduba njegova je raspjevana gospođa, a prezentni LaKeith Stanfield rasipa talent u bezbojnoj ulozi Manchesterovog suborca krivotvoritelja Stevea.
Redatelj Derek Cianfrance, prepoznatljiv po vrlo dobroj ‘svjetioničarskoj‘ psihološkoj drami ‘Svjetlo između oceana‘ s Michaelom Fassbenderom i Alicijom Vikander i solidnom motociklističkom krimiću ‘Grijesi očeva‘ s Ryanom Goslingom kao bikerom, ovaj put je umjesto psihološke studioznosti ponudio priču s manje dubine, a kudikamo više akcije. Channing Tatum bez dvojbe zna kako gledatelje osvojiti trikom koji i opet uključuje nagu epizodu.
Prvi cilj ove (tragi)komične priče jasno je postavljen na zabavu. Promišljanje o posljedicama Manchesterovih kaznenih djela i društvenih prilika zbog kojih se ratni veterani odaju kriminalu, ma koliko ljupko taj bio prikazan, nećete naći ni na krovu ni u dimnjaku niz koji se spušta ovaj čudnovati ‘parnjak‘ Djeda Mraza, uporni bjegunac iz zatvora.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....