Žarko Knego peti u prvoj vožnji nove sezone TCR Eastern Europe. Pobijedio je Čeh Adam Kout, aktualni doprvak, inače vozač Hyundai Janík Motorsporta. Kout je krenuo na Red Bull Ringu s najbolje pozicije, zadržao je tu prednost do cilja.
Uz Kouta u prvom redu na startu nove sezone i Talijan Giacomo Ghermandi, u drugom redu Poljak Bartosz Groszek i Šveđanin Viktor Andersson... U početku Dubrovčanin se borio s Latvijcem Ivarsom Vallersom i Čehom Jiříjem Zbožinekom za šesto mjesto. Potom je dobio kaznu od dvije sekunde, ali i drugi su nešto skrivili te su i oni kažnjeni. Neki su imali veći grijeh. Tako je Čeh Petr Čížek kažnjen s deset sekundi zbog toga jer je izbacio sa staze sunarodnjaka Martina Kadlečíka.
Kout je pobjedu odnio s četiri sekunde prednosti u odnosu na Groszeka, treći je bio Kadlečík...
- Valjda ću napokon i ja imati malo sreće. Nikako da se okrene na moju stranu... - javio se Knego iz Austrije. Potom je pojasnio.
- Jutros u kvalifikacijama sam imao sedmo vrijeme, a trebao sam drugo. Nisam jer je došlo do prekida kad sam vozio svoj najbrži krug. Tad crvena zastava na stazi i taj moj najbrži krug se nije uzeo u obzir. Da nije bilo prekida, startao bi utrku iz prvog reda. Ovako sam krenuo iz četvrtog – kaže trofejni član Dubrovnik Racinga, a zatim je na brzinu ‘odvozio’ još jednom prvu utrku nove sezone.
- Nakon starta sam se probio odmah jedno mjesto naprijed, ali potom svojom greškom pao na deveto. Polako se nakon toga vraćao, stigao sam na šesto. Dobio sam tad i kaznu, ali i drugi su te kad se sve uzelo u obzir, peti. Sutra, kad se vozi druga utrka sezone, početak je u 11.35 sati, krećem iz trećeg reda.
Nastavit će Knego o prvoj ‘vožnji‘ sezone.
- Vremena po krugovima su za TOP 3, ali, kažem, treba nekad imat i malo sreće... Manje je auta u Austriji u odnosu na prošlu sezonu, a razlike između su baš male. Svi su u jednu desetinku...
Knego je i dalje u Hyndai Elantra N TCR, ‘bolidu’ koji je dug 4,71 i širok 1,95 metara, koji ima međuosovinski razmak 2,75 metara, koji je težak više od 1110 kilograma, čiji je motor turbo 4-cilindrični redni, poprečno ugrađen, koji ima dvije gornje bregaste osovine, zatim 16 ventila, zapremninu 1998cc, maksimalnu snagu 350 konja pri 7000 okretaja u minuti, maksimalni okretni moment 450 pri 3500 okretaja u minuti.
- Prednji je pogon, mjenjač je 6-stupanjski sekvencijalni s ručicama... Ima pletene aerodinamične felge 10"x18", posebno dizajnirane za Hyundai Motorsport. Spremnik za gorivo od 100 litara s mogućnošću dugotrajnog punjenja... Ukratko to je ‘osobni karton’ automobila u kojem nastupam, a kojeg smo uoči početka nove sezone samo osvježili s novim dijelovima, zamijenili one koji su se potrošili, a novost je izgled auta, točnije boja. Auto je opet ručno iscrtan, i kad je tako, unikatan je – dodaje Knego, kojem je peto mjesto donijelo prvih 10 bodova.
Prošle sezone Knego je bio sedmi, prvi put u TOP 10 na kraju sezone u kojoj je osvajao bodove u 9 od 12 utrka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....