Iako im je zakonski dozvoljeno zaustaviti se na autobusnim stajalištima te ukrcati ili iskrcati putnike, taksisti su često prisiljeni to činiti malo izvan iscrtanog dijela, a tu onda počinju problemi, posebno na Pilama.
Navodi to i jedan dubrovački taksist (podaci poznati redakciji) koji ukazuje na nelogičnost.
- Mislim da bi ispred autobusnog stajališta na Pilama bilo u redu staviti znak na kojem dijelu se kažnjava a na kojem dijelu ne. Jer, kad se zakrči promet i kad uđu dva autobusa, oni stoje, a naši putnici često žele na silu izaći iz auta, mi im onda ne damo jer čekamo da uđemo u zonu gdje nas taksiste ne kažnjavaju i to je samo onaj dio obilježen žutom bojom! Sve izvan toga se kažnjava i to su veće kazne! Po zakonu je taksi izjednačen s javnim gradskim prijevozom, svrstan je u tu kategoriju javnog gradskog prijevoza i ima pravo ukrcaja i iskrcaja na svim obilježenim stajalištima gradskog prijevoza. A, ako autobus zbog gužve može stati izvan obilježenog dijela i iskrcati putnike, zašto mi taksisti ne možemo? Sad su se ljudi prepali, stalno riskirate, a svi želimo znati gdje točno smijemo stati a gdje ne - upozorava sugovornik.
Još jedan trn u oku svih onih koji se bave autotaksi prijevozom jesu mjesta ispred bivše zgrade Atlasa na Pilama.
- To je svačije, svatko ta mjesta ima pravo koristiti, ali ga svojataju ovi što imaju zakupljenu Paščaru. Ne želimo ulaziti u konflikte, ali bi bilo lijepo kad bi se na tom mjestu stavila oznaka da je da je taj dio za ukrcaj i iskrcaj putnika na dva do tri minuta. Isto bi trebalo staviti gdje staju autobusi, a sve one koji se zadrže dulje, trebalo bi odmah kažnjavati. Dovoljan je minut, minut je jako dug za iskrcaj i ukrcaj putnika! - napominje taksist.
Dubrovački uberovac koji također želi ostati anoniman ističe kako kazne zbog stajanja izvan označenog autobusnog stajališta ‘padaju u vodu‘, barem one zabilježene kamerama.
- Kamera kao kamera ne zna jeste li skretali kad ste stali na stanicu ili stojite i čekate. Svaka ta kamera je neustavna, a to što ljudi plaćaju, to je drugi par rukava! Osobno nikad nisam dobio kaznu jer nikad ne ‘kampiram‘, iskrcam i ukrcam putnike te idem dalje. Tamo ima ‘kampera‘ koje treba kažnjavati jer je to teški bezobrazluk! Jer, točno se zna gdje je check point od Ubera i stvarno gledam biti maksimalno korektan prema svima pa i prema prometnim redarima, oni rade svoj posao, trude se i sami vide tko je korektan a tko nije. I oni su ljudi od krvi i mesa, svi znaju za probleme! - govori uberovac koji se osvrnuo na četiri mjesta na Pilama koja, čini se, samo na papiru pripadaju ‘svima‘:
- Grad Dubrovnik tu više-manje nije kriv koliko su se razbahatili žuti taksisti s Paščare. Uzeli su u najam Paščaru, ali ne i taksi stajalište odnosno ‘pick-up & drop-off‘ - ona stajališta pripadaju svima. To što su oni zauzeli i Bužu i Paščaru i na Pilama da se ne može iskrcati i ukrcati, to je njihov obraz! Kako će to Grad Dubrovnik riješiti, ne znam... Toliko su dobro organizirani da, kad hoćete stati i ukrcati ili iskrcati putnike, ne možete jer su zauzeli sva mjesta. I noću to rade! To je tolika nekolegijalnost! Jer, vozač Ubera nema što čekati tamo, on radi na aplikaciji, ukrca i iskrca putnike i ide dalje. Barem sad kad je uvedena zona posebnog prometnog režima bi se mogli dogovoriti. Zona je napravila svoje, nema toliko ljudi sa strane i sad bi se mogli dogovoriti između udruženja, da se maknu barem s dva mjesta. Jer, zašto stojiš na Buži ako nemaš potrebe stajati? Gore je stajalište! Zašto stojiš na Buži? Da nitko od nas drugih ne bi mogao stati, da ne bi dobio vožnju preko aplikacije?! - pita se uberovac u nadi da će se nešto učiniti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....