Nakon objave teksta o problemima s vodoopskrbom Lovišta na Pelješcu pod nazivom ‘Usred sezone Apel iz Lovišta punog turista: "U vodospremi je ostalo 11 centimetara vode, iz špina nam teče "bijela kava", a odgovorni se prave ludi‘ objavljenog u petak na portalu Dubrovačkog vjesnika iz NPKLM vodovoda d.o.o. Korčula poručuju kako ništa od navedenog nije istinito.
Direktor Jakov Belić kaže kako se proziva kao glavni krivac NPKLM vodovod d.o.o. a da se nije provjerilo je li krivica i u Vodovodu i odvodnji Orebić koji je javni isporučitelj vode u Lovištu.
Mještani Lovišta izjavljuju da NPKLM vodovod d.o.o. ne pušta dovoljno vode, a istina je da je ventil preko kojega voda iz Korčule (Račišća) ide prema Lovištu konstantno otvoren do kraja i ljeti i zimi, ističe direktor.
- Za Lovište po projektu i hidrauličkom proračunu po kojem je građen cjevovod u idealnim uvjetima može proći vode nešto više od 4 l/sec i to oni svi znaju. Sada nisu idealni uvjeti jer su sve naše vodospreme u sustavu napola prazne radi iznimno povećane potrošnje. U trenutku kada se vodosprema Lovište ispraznila, u nju je ulazilo prema vodomjeru koji se nalazi ispred vodospreme 3,57 l/sec vode. S tim dotokom je vodosprema bila cijelu noć na istom nivou, iz čega proizlazi da je cijeli dotok otišao u potrošnju ili u gubitke. Pod nadležnošću NPKLM vodovoda d.o.o. je cjevovod do vodomjera ispred vodospreme Lovište a dalje je nadležan Vodovod Orebić - pojašnjava direktor Belić.
Dodaje kako je temeljem navedenog neistinita informacija da je NPKLM vodovod d.o.o. krivac što je voda mutna jer NPKLM vodovod d.o.o. isporučuje Vodovodu Orebić ispravnu vodu a voda se zamutila iz razloga što se prilikom pražnjenja vodospreme povukao talog iz dna vodospreme a to nije pod nadležnosti NPKLM vodovoda d.o.o.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....