Ljudi zakazuju preglede kod liječnika kako bi uštedjeli vrijeme i izbjegli dugo sjedenje u prepunim sobama. Ali čak i kod takvih pregleda pacijenti ostaju čekati – sve zato što liječnik ne dolazi na vrijeme. Nedavna objava na Redditu iznijela je na vidjelo dilemu recepcionarke čiji šef često kasni.
U objavi se recepcionarka obratila korisnicima Reddita za savjet što reći kada pacijenti pobjesne.
Objasnila je da radi za liječnika koji "gotovo uvijek kasni" i da pacijenti često dovode u pitanje smisao rezerviranja termina ako uvijek moraju dugo čekati. Objava je glasila: "Ja sam recepcionarka i radim za liječnika koji gotovo uvijek kasni. Što da odgovorim kada bijesni pacijent kaže: ‘Koji je dovraga smisao zakazivanja termina ako ću morati čekati sat vremena?‘"
Korisnici predlažu uzimanje uputa od liječnika
Ovo jednostavno pitanje dovelo je do mnogobrojnih komentara. Mnogi su korisnici ponudili savjete, dok su drugi ukazivali na veće probleme u takvim liječničkim pregledima.
Jedan je korisnik komentirao: "Pitajte svog šefa što želi da kažete. A onda ste "pokriveni" čak i ako se pacijentu ne sviđa odgovor."
Drugi je dodao: "Radite za liječnika, a liječnik vam plaća plaću, pa recite što god vam liječnik kaže da kažete."
Neki nude korisne savjete
Drugi su ponudili korisne savjete što reći. Netko je savjetovao: "Potaknuo bih vas da predložite da nazovu prije dolaska i vide kasni li liječnik. Moja mama je to uvijek radila. A onda bi stigli taman kada smo bili na redu."
"Vaš ured rezervira previše termina ako svaki dan kasnite sa svakim terminom", primijetio je jedan muškarac.
Frustrirani pacijenti dijele svoja iskustva
Neki su korisnici podijelili vlastite priče kako bi istaknuli kako takva kašnjenja mogu utjecati na povjerenje. Jedan komentar je glasio: "Jednom sam gledao stomatologa kako ulazi u ordinaciju točno u 9 ujutro, točno kada je počeo moj termin. Ušli su straga, izašli s kavom, šalili se s osobljem, primili poziv i onda nestali. Ušao sam na pregled u 10.15. Liječnike nije briga za svoje pacijente i to se vidi."
"Jednom sam radila za oftalmologa koji je želio da svi dođu pola sata ranije... nije izdržala predugo i morala je premještati preglede", stoji u drugom komentaru.
Usred kritika, nekoliko komentara također je pokušalo uvjeriti recepcionarku da je "pokrivanje šefa" dio posla i da su takvi izazovi uobičajeni u klinikama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....