Prirodna kozmetika i individualizirani pristup potrošačima danas je svjetski trend jer kupci od kozmetičke industrije traže posebno prilagođena rješenja koja su dizajnirana samo za njih.
Kako se to postiže i može li i Hrvatska ponuditi originalne proizvode na prirodnoj bazi s obzirom da imamo područja netaknute prirode i mogućnost ekološkog uzgoja, otkrila nam je Vlasta Pojatina, mr. pharm., poduzetnica i osnivačica zagrebačke tvrtke “Olival”, hrvatskog brenda čije poslovanje ide uzlaznom linijom i koji za svoje proizvode na prirodnoj bazi osvaja prestižne međunarodne certifikate.
– Hrvatska se oduvijek vrlo brzo prilagođavala svjetskim trendovima u svim područjima društvenih zbivanja. Kozmetologija i dermofarmacija svakim danom donose neke novosti u pogledu njege kož...
Kako se to postiže i može li i Hrvatska ponuditi originalne proizvode na prirodnoj bazi s obzirom da imamo područja netaknute prirode i mogućnost ekološkog uzgoja, otkrila nam je Vlasta Pojatina, mr. pharm., poduzetnica i osnivačica zagrebačke tvrtke “Olival”, hrvatskog brenda čije poslovanje ide uzlaznom linijom i koji za svoje proizvode na prirodnoj bazi osvaja prestižne međunarodne certifikate.
– Hrvatska se oduvijek vrlo brzo prilagođavala svjetskim trendovima u svim područjima društvenih zbivanja. Kozmetologija i dermofarmacija svakim danom donose neke novosti u pogledu njege kož...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....