Stečajni upravitelj potvrđuje da je troje-četvero radnika doista dobilo otkaz, zbog neprimjerena ponašanja na radu, a to se može podvesti i pod neku vrstu mini racionalizacije, kaže.
- Inače, nije moje da se bavim otpuštanjima radnika. Želim samo znati što s ATP-om želi Grad, što žele strateški partneri i Ministarstvo financija, i kad se svi oni izjasne, složit ću stečajni plan i to je posao koji se od mene očekuje, objašnjava Rude.
Najveći problem tvrtke u stečaju jesu dugovanja koja premašuju 85 milijuna kuna. No, ako država otpiše svoja potraživanja, šibenski prijevoznik bio bi “kratak” za 15-ak milijuna kuna. Zasad je “na stolu” samo ponuda riječkog “Autotransa” koji je već preuzeo neke “šibenske linije”.
S druge strane, spekuliralo se i s Gradom kao budućim većinskim vlasnikom, ali ta opcija, decidiran je dogradonačelnik Franko Vidović, ne dolazi u obzir!
Naime, Grad Šibenik zainteresiran je za spas tvrtke i očuvanje svih 200 radnih mjesta. Ali to nije moguće tako da mi preuzmemo većinski paket od 51 posto udjela u tvrtki, jer Grad ne može imati ni međunarodni i međugradski prijevoz.
Jedino može organizirati komunalni, gradski prijevoz, a kad bi se za to odlučili, ne bi nam trebalo više od 30-40 radnika. Što bi u tom slučaju bilo s preostalih 150-160 zaspolenih?
- Mi u gradskoj upravi nismo nikako za otkaze, a ako strateški partner uđe u ATP, njegova briga postaju i radnici. O njima ne odlučuje stečajni upravitelj nego strateški partner ili - država, zaključje Vidović.
A ATP-ovi “vozači” sa strahom prate razvoj događaja sjećajući se s nostalgijom kako je to nekoć bila uspješna i respektabilna prijevoznička tvrtka, osnovana još daleke 1951. godine. Kako je i zašto došla u ovu situaciju i hoće li za njezinu propast itko odgovarati, pitanje je na koje zasad nitko ne daje odgovor.
Davorka Blažević
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....