Sudionici lokalnih izbora moraju do 1. srpnja Državnom izbornom povjerenstvu dostaviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe s podacima o ostvarenim primicima, izvorima financiranja te troškovima za financiranje izborne promidžbe.
Tjedan dana prije održavanja lokalnih izbora, sudionici su DIP-u bili dužni dostaviti izvješća o primljenim donacijama, troškovima izborne promidžbe kao i iznosu cijene i ostvarenog popusta za medijsko oglašavanje izborne promidžbe.
Prije 2. kruga lokalnih izbora održanih u Makarskoj 1. lipnja, tadašnji gradonačelnički kandidati Zoran Paunović (SDP) i Martina Mustapić Glibota (HDZ) podnijeli su potrebna izvješća o donacijama i troškovima izborne promidžbe.
Paunović je od 14. veljače do 22. svibnja na kampanju potrošio 12.943,27 eura, a Mustapić Glibota od 17. travnja do 24. svibnja 6.867,64 eura.
U navedenom razdoblju kandidatkinja makarskog HDZ-a primila je 4000 eura donacija od čega 2000 od HDZ-a Županije splitsko-dalmatinske, a po 1000 eura od sugrađana Hrvoja i Ivice Kapulice.
Paunović do 22. svibnja nije primio nijednu donaciju, barem je tako navedeno u izvješću, ali svi detalji bi trebali biti navedeni u finalnom izvješću. Usluge komunikacijskog savjetovanja zagrebačkoj tvrtki ‘‘Manjak‘‘ vlasnika Krešimira Macana, Paunović je platio 6000 eura i to od 1. travnja do 10. svibnja, osam dana prije 1. kruga lokalnih izbora.
Grafičke i tiskarske usluge
Za reklamiranje je platio 3227 eura od čega 1336 eura agenciji za promidžbu ‘‘Media oglasi‘‘ Zadar, 834 eura zagrebačkom ‘‘Europlakatu‘‘ i 1057 eura ‘‘Go2Digitalu‘‘ Zagreb. Grafičke i tiskarske usluge platio je 2295 eura i to 1045 eura zagrebačkom ‘‘Milip designu‘‘, a ‘‘Galešniku‘‘ s Hvara 1250 eura.
Možda je Paunović cijelu izbornu kampanju platio iz svog džepa kao što je bilo 2021. godine kada je u finalnom izvješću navedeno da se 85 tisuća kuna ukupnih primitaka odnosilo na njegova vlastita sredstva bez ičije donacije.
Gradonačelnička kandidatkinja Mustapić Glibota je u kampanji na izrade fotografija i film potrošila 1250 eura koliko je platila splitskom ‘‘Fortitudo studiju‘‘, a za reklamiranje je izdvojila 2388 eura od čega ‘‘Go2Digitalu‘‘ Zagreb 1113 eura i 1275 eura zadarskoj agenciji ‘‘Media oglasi‘‘.
Za oglašavanje na TikToku Mustapić Glibota je platila 1750 eura ‘‘Choki mediji‘‘ vlasnice Petre Čolak, dok je 255 eura platila za grafičke i tiskarske usluge makarskog ‘‘ID studija‘‘.
Inače, Paunović je početkom ove godine u svojoj imovinskoj kartici prijavio mjesečna primanja od 5196,23 eura bruto ili 3683,99 eura neto, dok mu je bruto plaća 2021. godine kada je stupio na dužnost iznosila 2763 eura (20.825,67 kuna) ili neto 1823 eura (13.739,69 kuna).
Ne posjeduje automobil
Bruto iznos plaće mu se kroz četiri godine povećao za 2433 eura, a neto za 1860 eura. Početkom 2023. godine plaća mu je iznosila 2805 eura bruto ili 2093 eura neto, a 2024. godine 2818 eura bruto ili 2162 eura neto.
U prvom gradonačelničkom mandatu u veljači 2024. godine Paunović je kupio stan od 76 kvadratnih metara u Makarskoj kreditnim zaduženjem u banci, dok od ove godine ne posjeduje nijednu pokretninu koja se upisuje u javni registar, pa tako čak ni automobil, a nema ni štednje.
Na početku prvog mandata prije četiri godine, Paunović nije imao nijednu nekretninu, ali je zato od pokretnina imao dva automobila – Renault Espace i Citroen C4.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....