Taman kada promisliš kako od lošeg ne može biti gore, život nas demantira. To nam je dokazalo nekoliko žitelja Radićeve ulice iz Okruga Gornjeg, koji više od mjesec dana nemaju internet, telefon ni TV signal. Pročitali su na našim stranicama da su se s istim problemom šest dana borili i stanovnici Grabove ulice sa splitske Kile. Pa su odlučili napraviti isto, izići u javnost i ispričati da je prošlo već 37 dana od kada su zadnji put u kućama imali kompletnu uslugu Hrvatskog telekoma (HT).
U Okrugu Gornjem su i bijesni i ljuti i nemoćni, jer koliko god puta HT nazvali, pitali kada će im se kvar popraviti, usluga vratiti, stalno im je pristizala ista poruka. A ona glasi: Budite strpljivi, naši djelatnici rade na uklanjanju pogreške. No 37. dan već lagano odmiče, a popravcima se ni početak ni kraj ne naziru. Što ga je uzrokovalo, otkrio nam je žitelj Nikola Radić.
- Stajao sam na balkonskom prozoru i gledao kako ujutro u 7.40 prolazi kamion s dizalicom i odmah sam znao, to nije prvi put, da će povući HT-ov drveni stup s telekomunikacijskim kabelima koji se protežu na okolne kuće. I bi tako. Kako je prošao, tako je zakačio žice i kabele, sve ih počupao, iščupao, povukao s moje i susjedove kuće. Stup je pao, žice su se presjekle, susjedstvo je ostalo bez svega. Živa srića je bila u tome da nikoga od dice koja tim putem idu u školu u tom trenutku tu nije bilo. Sreća velika, kažem vam ja, jer da se koje zateklo, pali bi i stup i odsječeni kabeli po njima. Od tog trena mi svi stalno zovemo HT da nam se odazove, popravi kvar. 37 dana već je prošlo od pada stupa, a nitko ne dolazi, nitko se ne javlja, više ne znamo šta da radimo - kaže Nikola.
Problem se ponavlja
I nije prvi put da se s ovim problemom susreću, u zadnjih nekoliko godina već su ovakvih situacija imali nekoliko. Ponekad stup odrubi kamion s dizalicom, koji put miješalica za beton, problem je, kaže Nikola, uvijek isti. Stup je, naime, nedovoljne visine, taman tolike da ga jače, veće prometalo počupa za sobom. Ali razlika je u tome što su meštri HT-a prije reagirali u tri dana, a sada im trebaju tjedni da dođu do poprišta kvara. Ljudi su, kaže Nikola, očekivano bijesni, plaćaju uslugu koje nema. Doduše, iz HT-a su im obećali kako će se onima koji su kvar prijavili mjesečni iznos umanjiti. No to ih ne zadovoljava.
- Stalno slušamo doći ćemo, pričekajte, budite strpljivi, evo nas. A nema ih. Ima tu starijeg svijeta, internet im je važan, telefon im je bitan. Ljute se, negoduju, ne znaju kako HT prisiliti na rješavanje problema. Već sam im i prilikom prijašnjih dolazaka i popravljanja govorio kako bi stup trebalo povisiti. Umjesto toga oni ga još više ukopavaju u zemlju, a kabeli tako postaju još dostupniji vozilima. I što imamo, niti koga možemo od obitelji pozvati na telefon, niti oni nas. Interneta nema. Neki su i bez TV programa. Moramo stalno nanovo kupovati internet pakete u trajanju od deset dana. Ima tu ljudi koji rade iz kuće. Ljute nas takva ponašanja, ponajviše zato što nas stalno zavlače. Neka kažu kad će više doći popraviti kvar - pita Nikola u ime susjedstva.
Što kažu u HT-u? Postavili smo im pitanje, odgovor čekamo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....