StoryEditorOCM
SD takujinNajveće prijevare

Kad šoping postane noćna mora: kupili ste, pokvarilo se? Ovo su vaša prava koja trgovci nikad ne spominju!

Piše Stanislav Soldo
19. studenog 2025. - 06:10
Potrošači koji imaju reklamaciju na kupljeni proizvod često se susreću s nedovoljno jasnim procedurama, različitim tumačenjima istih pravila i osjećajem da se zakonske odredbe ne primjenjuju jednako dosljednoAfp

Pokvari vam se kuhalo za vodu, uređaj star tek nekoliko tjedana. Odlučite ga vratiti u trgovinu, očekujući jednostavan postupak reklamacije. No trgovac vam hladno objasni da proizvod ne može primiti jer nemate originalnu kutiju. Ako ga i prime, kažu, popravak će potrajati barem mjesec dana.

Ako vam je ikada rečeno da povrat bez ambalaže nije moguć, da sniženi proizvod “nema jamstvo” ili da se neispravna roba može zamijeniti samo za drugi artikl, a nikako ne možete dobiti povrat novca, tada ste se susreli s klasičnim primjerima obmanjivanja potrošača.

Ovakvi slučajevi nisu iznimka, nego obrazac koji se u hrvatskim trgovinama ponavlja iz dana u dan. Potrošači se često susreću s nedovoljno jasnim procedurama, različitim tumačenjima istih pravila i osjećajem da se zakonsk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 09:41