Hrvati su ogorčeni na cijene u trgovinama, a gdje i ne bi bili kad nas se "dere" na sve strane i redovito zauzimamo najviše pozicije na negativnim listama koje se tiču inflacije i nenormalnih marži pohlepnih trgovačkih lanaca, koje očito ni bojkot nije doveo pameti.
Tako je na Facebook stranici "Halo, inspektore" osvanula objave o Splićanki koju su pokušali preveslati u Kauflandu, a još je više zgrozilo njihovo obašnjenje.
- Kažu da su potrošači nakon masovnog bojkota početkom ove godine postali bezobrazniji u trgovinama. Zanovijetaju, "cjepidlače" za cent ili dva, traže svoja prava, reklamiraju proizvode i usluge kao nikad prije... Kao da ih je osvijestio. Ojačao i poglasnio. Zato ne čudi kada umirovljenica glasno zahtijeva da joj se naplati cijena koja piše na proizvodu.
Baš kao u slučaju iz Splita gdje je Kaufland izvagao i deklarirao jednu cijenu, a na blagajni Splićanki ispostavio drugu cijenu za sir gaudu. Na njihovoj deklaraciji lijepo piše kako je cijena kilograma 5,70 eura, dok je na blagajni otkucana cijena bila 5,90 €. Nije neka velika razlika, ali - iritira, zar ne!?
"Žao nam je, poskupjelo je", nije bio zadovoljavajući odgovor pa se Splićanka obratila i nama: "Užasno me to iritira. Em nam dižu cijene svakodnevno, em nas muljaju s cijenama na policama i blagajnama, em još ispadamo bezobrazni jer se, eto, žalimo."
Zato pitamo - je li se to i vama (u posljednje vrijeme) događa češće ili rjeđe? Što mislite što će se dogoditi kada uvedu elektronsku cijenu koju će trgovci moći mijenjati doslovce iz minute u minutu? - piše u Facebook objavi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....