StoryEditorOCM
SD takujinteško ‘muljanje‘

Pokušali preveslati penzionerku na - siru! Nije im ostala dužna; pogledajte podvalu u splitskoj trgovini: ‘Žao nam je..‘

Piše SPLIT SD
4. studenog 2025. - 21:05

Hrvati su ogorčeni na cijene u trgovinama, a gdje i ne bi bili kad nas se "dere" na sve strane i redovito zauzimamo najviše pozicije na negativnim listama koje se tiču inflacije i nenormalnih marži pohlepnih trgovačkih lanaca, koje očito ni bojkot nije doveo pameti.

Tako je na Facebook stranici "Halo, inspektore" osvanula objave o Splićanki koju su pokušali preveslati u Kauflandu, a još je više zgrozilo njihovo obašnjenje.

- Kažu da su potrošači nakon masovnog bojkota početkom ove godine postali bezobrazniji u trgovinama. Zanovijetaju, "cjepidlače" za cent ili dva, traže svoja prava, reklamiraju proizvode i usluge kao nikad prije... Kao da ih je osvijestio. Ojačao i poglasnio. Zato ne čudi kada umirovljenica glasno zahtijeva da joj se naplati cijena koja piše na proizvodu.

Baš kao u slučaju iz Splita gdje je Kaufland izvagao i deklarirao jednu cijenu, a na blagajni Splićanki ispostavio drugu cijenu za sir gaudu. Na njihovoj deklaraciji lijepo piše kako je cijena kilograma 5,70 eura, dok je na blagajni otkucana cijena bila 5,90 €. Nije neka velika razlika, ali - iritira, zar ne!?

"Žao nam je, poskupjelo je", nije bio zadovoljavajući odgovor pa se Splićanka obratila i nama: "Užasno me to iritira. Em nam dižu cijene svakodnevno, em nas muljaju s cijenama na policama i blagajnama, em još ispadamo bezobrazni jer se, eto, žalimo."

Zato pitamo - je li se to i vama (u posljednje vrijeme) događa češće ili rjeđe? Što mislite što će se dogoditi kada uvedu elektronsku cijenu koju će trgovci moći mijenjati doslovce iz minute u minutu? - piše u Facebook objavi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. studeni 2025 22:02