Nakon provedenog postupka nabave odabrana je tvrtka "Lira - intersound" iz Pule koja će osigurati tehničku organizaciju za Program svečanosti obilježavanja stavljanja Žnjanskog platoa u funkciju pod nazivom "Ča će mi Copacabana".
Ponudu ove tvrtke Grad će platiti 68.600 eura. Njihov je zadatak da osiguraju ozvučenje, rasvjetu, ekrane, računala, mikrofone i tehničku podršku za nesmetano odvijanje svečanog događanja. Kako je već najavljeno, svečani program će se održati 21. lipnja.
Čitava manifestacija, za koju još nije poznato koliko će ukupno koštati, s koncertnim programom će trajati tri do četiri sata. Odnosno, kako su nam rekli iz Grada, upriličit će se “trosatno do četverosatno izrežirano i kontrolirano događanje kroz koje se pokazuje važnost i sadržajnost platoa, uz koncert, vatromet i spektakl otvaranja sa simboličkim činom. Koncept otvaranja prati linije platoa, uključuje zemlju, vodu i zrak.”
Glavna pozornica bit će smještena na parkiralištu istočno od glavnog ulaza na plato. Iz Banovine tvrde da se opcionalno, osiguravaju prijenosi putem displeja na još par lokacija na platou.
- Poziva se glazbeni producent Ante Gelo s orkestrom te različiti izvođači koje će predložiti Žnjan d.o.o. u suradnji s Gradom Splitom. Izvode se splitski hitovi - glasi odgovor iz Grada.
Nakon toga, kažu iz Banovine, pozivaju se Sonicsacrobats da izvedu točku iz nastupa "Wind Rose". Riječ je o scenskom performansu, efektnoj točki modernog "plesa u zraku" i zajedničkog nastupa koji zahtjeva akrobatsku vještinu.
Za događaj svečane proslave će, kako nam tvrde iz Grada, biti osigurana tehnika i sva logistika (tehničari, zaštitari, hitna pomoć, ZAMP…).
Zanimljivost je da će tijekom manifestacije aviončić preletjeti grad s natpisom umjetnika Vedrana Perkova „Ko ovo more platit“.
- Redatelj radi scenarij, angažira se kostimograf, voditelji i svi ostali potrebni resursi. Sudjeluju sve gradske ustanove u kulturi i sportu, za čijim sudjelovanjem se pokaže potreba - napominju iz Grada. Redatelj programa bi trebao biti Ivan Leo Lemo.
Što se tiče prometa, iz Banovine kažu da će se izraditi elaborat privremene prometne regulacije. Na taj dan zabranit će se prometovanje, osim vozilima s dozvolom, urediti parkirne zone i organizirati javni prijevoz. Glavni ulaz, ili “wellcome point” bit će na sjevernom dijelu, ispod rotora.
- Na glavnom ulazu Žnjan d.o.o. postavlja marker koji signalizira da je to točka na kojoj se odvija centralno događanje. Na ulazu se nalazi osoblje "Žnjana", koordinatori i volonteri koji daju servisne informacije - tvrde iz Grada. Koncesionar Žnjan d.o.o. organizirat će podjelu promotivnog materijala kojeg izrađuje Grad Split.
Bit će postavljene točke s osvježenjem za posjetitelje. Sponzorske zone i zone ugostiteljstva s prodajom pića definirat će i koordinirati Žnjan d.o.o. Što se tiče VIP zone i press zone, za njih će se pobrinuti Ured Grada, koji organizira protokol i uređuje VIP zonu na krovnoj terasi objekta CU2, kao i press zonu.
Na "Trgu kulture" bit će izložba na otvorenom „Plaža je sretno mjesto“, koja je predviđena kao prilagodba izložbe iz Etnografskog muzeja. Kako najavljuju iz Grada, bit će to “instalacija s ciljem podizanja ekološke svijesti na potezu uz šetnicu”.
Na Trgu 14 palmi planira se izrada natpisa. Trebale bi se izdati i novine „Žnjan za sve generacije“. Kao i animirani video „Mare za sve generacije“.
Inače, Grad kao naručitelj na lokaciji događanja je zadužen da osigura montažnu binu, potrebne priključke na električnu mrežu, režisera, scenografa i glavnog glazbenog producenta, izvođače i voditelje događanja. Tvrtka koja je odabrana za tehničku produkciju LIRA - INTERSOUND.d.o.o. pak mora osigurati tehničku opremu i potrebne stručnjake koji će biti u kontaktu s Gradom.
- Svečano događanje potrebno je organizirati na bini dimenzija 140 m2 te za istu osigurati potrebno ozvučenje, video produkciju, rasvjetu i kompletnu tehničku podršku. Binu je potrebno montirati dva dana prije samog datuma događanja za potrebe tehničke pripreme za događaj te za potrebe probe orkestra i izvođača - pisalo je u javnoj nabavi.
Na pitanje koji će izvođači nastupiti na svečanom otvaranju, koje će se upriličiti za manje od mjesec dana, nismo dobili odgovor. Već ranije na stranicama Grada najavljeno da će nastupiti Ante Gelo s orkestrom. U odgovoru kojeg smo dobili iz Banovine stoji da će nastupiti "različiti izvođači koje će predložiti Žnjan d.o.o. u suradnji s Gradom Splitom. Izvode se splitski hitovi." Prema informacijama koje smo vidjeli na Facebooku, nastup je za tu večer u svom rasporedu ljetnih koncerata najavio Goran Karan.
Pokušali smo nešto više doznati od direktora "Žnjana" Marijana Ciprijana, ali on nam je rekao kako je trenutno u posve drugim poslovima. Uputio nas je na rukovoditeljicu manifestacija Lorenu Šipić. Međutim, iz njenog odgovora smo pak doznali da još nije određeno tko će nastupiti.
- Zahvaljujem na upitu te stavljam u cc maila gđu. Valentinu koja koordinira promidžbu i vidljivost otvaranja Žnjanskog platoa te će Vam pravovremeno ustupiti informacije, kao i ostatku javnosti. Ideja svečanog otvorenja nije bazirana na pojedinim izvođačima nego na njihovom sudjelovanju u programu, u čijem fokusu je Split i Žnjanski plato. Rado ćemo Vam ustupiti konkretna imena čim budu definirana. - odgovorila nam Lorena Šipić iz "Žnjana".
Gospođa Valentina, koja se spominje u odgovoru kojeg smo dobili je Valetina Tokić iz zadarske tvrtke "Printshop". Nešto ranije Grad je za 94.417,14 eura s PDV-om odabrao "Printshop" za komunikacijsku podršku (oglašavačku kampanju) i druge poslove oko promocije projekta i najave svečanosti otvaranja.
Promocija uključuje i video snimke te pripremu materijala za medije. Osim toga, odabrana tvrtka mora se pobrinuti oko vizualnog identiteta Žnjana. A to se odnosi na apliciranje loga na podloge za vježbanje, torbe za plažu, marame, ručnike za plažu, staklene boce, ruksake, torbice, šilterice, lopte za plažu na napuhivanje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....