Nakon što smo ranije izvijestili o kašnjenjima dostave računa i obične pošte u splitskom kvartu Bačvice, na naš upit odgovorila je Hrvatska pošta. Iz ove državne tvrtke potvrđuju da je problem uistinu postojao, no navode kako je situacija sada riješena.
- U splitskom predjelu Bačvice obične pismovne pošiljke dostavljao je poštar koji svoj posao nije obavljao u skladu s propisanim standardima i očekivanjima. Poštar je udaljen s dostave i zamijenio ga je novi kolega. Također, kolege su nam potvrdili kako više nema zaostataka i sve se pošiljke uručuju u skladu s rokovima. Ispričavamo se korisnicima zbog situacije - poručili su iz Hrvatske pošte.
Dodaju i kako tvrdnje o nemogućnosti podnošenja prigovora za pismovne pošiljke putem Kontakt centra nisu točne.
- Kolege iz Kontakt centra zaprimaju prigovore za sve vrste pošiljaka. Krajnji rok za odgovor na upit ili prigovor vezan uz pošiljku iz domaćeg prometa je 30 dana, ali, naravno, kolege odgovaraju korisnicima puno prije navedenog roka - stoji u priopćenju.
Iz Pošte pozivaju korisnike da im se u slučaju bilo kakvih upita obrate putem Kontakt centra na broju 072 303 304, e-poštom na adresi; [email protected] ili putem online obrasca na; https://obrasci.posta.hr/kontakt.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....