StoryEditorOCM
SplitCOPY PASTE

Lidl iz Srbije iskopirao nagrađivanu kampanju splitske gradske tvrtke i ‘Vajta‘: ‘Prijaviti to još za nagradu...‘

Piše A. P.
22. veljače 2024. - 15:07

Jerko Trogrlić, poznati PR stručnjak i vlasnik splitske agencije za odnose s javnošću "Vajt", na svom Facebook profilu komentirao je kampanju "Hoćeš da menjamo mesta" Lidla iz Srbije.

Upravo taj slogan bio je i forte splitske kampanje "Želiš li se mijenjati za mjesto" iz 2019. godine koju je "Vajt" realizirao s gradskom komunalnom tvrtkom "Split parking". Glavni cilj kampanje bio je osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom.

Agencija "Vajt" je za tu kampanju dobila i nagradu Golden World Awards for Excellence koju je dodijelila Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), a nagrada je poznata i kao ‘PR Oscar‘. 

Ono što je najviše zasmetalo Trogrlića u vezi reklame Lidla iz Srbije je upravo činjenica da su je on...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. listopad 2025 13:49