Na adresu naše redakcije stigla je pritužba čitatelja iz Splita koji tvrdi da je žrtva višestrukih propusta dostavne službe DPD. Njegovo iskustvo s dostavom paketa iz Velike Britanije, kako navodi, preraslo je u višednevnu frustraciju i apsurdne situacije, zbog kojih je odlučio javno progovoriti.
– "Nadam se da ćete ovo objaviti da ljudi znaju s kim imaju posla”, započinje svoju poruku ogorčeni čitatelj, navodeći kako je paket iz Ujedinjenog Kraljevstva poslan 4. lipnja, da bi u Hrvatsku stigao 12. lipnja. Dan kasnije, paket je evidentiran u skladištu DPD-a u Dugopolju, a korisnik je putem e-maila obaviješten da će dostava biti izvršena istoga dana, 13. lipnja, između 12:32 i 14:32 sati.
No, unatoč toj najavi – dostave nije bilo. U aplikaciji za praćenje paketa zabilježen je razlog “neispravna adresa”. Nakon višestrukih pokušaja da kontaktira korisničku službu – što, prema njegovim riječima, uključuje desetke prekinutih poziva i čekanje od gotovo 45 minuta – napokon je dobio informaciju da je problem bio izostanak broja mobitela. Ipak, tvrdi kako nitko nije niti pokušao dostaviti pošiljku niti pozvoniti na vrata, unatoč tome što je, kaže, adresa bila potpuno točna.
Rekli su mu da će paket biti ponovo dostavljen u ponedjeljak, 16. lipnja. No ni tada se nije dogodilo ništa- piše čitatelj. Uslijedio je još jedan poziv korisničkoj službi, još jedna dugotrajna borba s operaterima i novo obrazloženje – “u Splitu je velika gužva, pa paket nije ni napustio skladište”. Dobio je, kaže, obećanje da će biti napisana požurnica i da će pošiljka stići do kraja tjedna.
Ali, uslijedio je novi šok. Danas je aplikacija prikazala da je korisnik – odbio preuzeti paket, koji se sada vraća pošiljatelju. No, čitatelj tvrdi da to nije točno.
– Cijelo jutro sam bio kod kuće, nitko me nije nazvao, nitko nije zvonio. Sad piše da se paket ne vraća čak ni u Britaniju, nego negdje u Francusku! Kada sam opet nazvao korisničku službu, nitko nije znao gdje je pošiljka ni što se događa. Samo su mi rekli da su obavijestili nadređene i da će se netko javiti – kada, to ne znaju- piše nam čitatelj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....