StoryEditorOCM
Split‘NAŠE PRIČE‘

U Splitu predstavljeni rezultati važnog projekta, ovo je spas za domaću radnu snagu: ‘Uključeno je preko 800 ljudi...‘

Piše Mirela Goreta
6. ožujka 2025. - 15:10

- Za daljnji razvoj i snažnu poziciju Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznog turizma, ključno je pružati visoku vrijednost za novac, što zahtjeva stalno ulaganje u znanja i vještine djelatnika. Samo tako možemo osigurati vrhunsku uslugu u svakom trenutku boravka gosta – istakao je Nenad Nizić, predsjednik Udruge Impresia hotela i vlasnik hotela "Vestibul Palace" na predstavljanju dosadašnjih rezultata projekta "Upoznajte naše priče" održanog u splitskom "Briig Boutique Hotelu", kojega Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta.

Promocija turističkih zanimanja 

Projekt je usmjeren na promociju turističkih zanimanja kroz aktivno uključivanje učenika i studenata te edukaciju članova Udruge Impresia hotela, koju čine neki od najkvalitetnijih boutique hotela u Hrvatskoj. Kroz intenzivnu suradnju s obrazovnim institucijama, motivirani učenici i studenti prijavili su se za sudjelovanje u projektu te je izabrano pet učenika osnovnih škola, 45 učenika srednjih turističko ugostiteljskih škola i jezičnih gimnazija, kao i pet studenata turističkih fakulteta.

image

Posjet učenika hotelu Bevanda u sklopu projekta ‘Upoznajte naše priče‘ 

Impresia

Svi oni trenutno obilaze različite Impresia hotele gdje imaju priliku upoznati hotelska odjeljenja, steći uvid u različite profesije i dobiti savjete za razvoj karijere u turizmu. Srednjoškolci su sudjelovali i na satu otvorenih vrata, dok su studenti zajedno s djelatnicima Impresia hotela prošli edukaciju s fokusom na pružanje vrhunske usluge.

S osiguravanjem kvalitetne domaće radne snage za pružanje impresivnih doživljaja u visoko kvalitetnoj cjelogodišnjoj turističkoj ponudi, apostrofira Slavko Štefičar, ravnatelj Uprave za održivi razvoj i konkurentnost turističke destinacije u Ministarstvu turizma i sporta, postiže se izvrsnost u turizmu.

image

Slavko Štefičar

Impresia

- Kako bi se osigurala dostatna, kompetentna domaća radna snaga, ojačala konkurentnost na turističkom tržištu, a s ciljem motiviranja mladih za ugostiteljsko-turistička zanimanja Ministarstvo turizma i sporta će i ove godine objaviti dva javna poziva - Promocija zanimanja za koji su osigurana sredstva u iznosu od 290.000 eura i Stipendije za koji je osigurano 990.000 eura.

Također, bit će objavljen i Javni natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu za koji su osigurana sredstva u iznosu od 400.000 eura - najavio je ravnatelj Štefičar dodajući kako je kroz aktivnosti projekata prijavljenih na natječaj za udruge u 2024. bilo uključeno preko 600 učenika i studenata, a pridodaju li se projekti srednjih škola, dolazi se do brojke od preko 800 mladih ljudi koji su bili direktno uključeni u projekte sufinanciranja.

Edukacija djelatnika 

Projekt "Upoznajte naše priče" Udruga Impresia hotela ove godine provodi u partnerstvu s Kamping udruženjem Hrvatske (KUH) i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) te uz podršku obrazovnih institucija iz Pule, Pitomače i Splita kao pridruženih partnera.

Na predstavljanju u Briig Boutique Hotelu sudjelovala je i Lara Ham iz svjetski poznate tvrtke "Quintessentially", specijalizirane za ekskluzivne usluge conciergea, personalizirana iskustva i strateško savjetovanje u segmentu vrhunskog gostoprimstva, čiju edukaciju ove godine prolaze i djelatnici Impresia hotela i studenti.

image

Nenad Nizić

Impresia

- Veliko nam je zadovoljstvo treću godinu zaredom biti dio ove priče. Ono što ovaj projekt ističe u odnosu na ostale projekte koji povezuju turistički i obrazovni sektor je u naglasku na poticanje motivacije, kreativnosti i kritičnog razmišljanja učenika kao neizostavnih ‘mekih” vještina za formiranje ne samo kompetentnih djelatnika u budućnosti, nego budućih lidera u turizmu i ugostiteljstvu.

Cilj nam je da iz godine u godinu učenici koji su sudjelovali u ovom projektu pričaju svoje priče budućim generacijama učenika - kazala je Andrea Bilandžić, voditelj promidžbe RCK FIT Split, Turističko-ugostiteljske škole Split.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 05:09