- Za daljnji razvoj i snažnu poziciju Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznog turizma, ključno je pružati visoku vrijednost za novac, što zahtjeva stalno ulaganje u znanja i vještine djelatnika. Samo tako možemo osigurati vrhunsku uslugu u svakom trenutku boravka gosta – istakao je Nenad Nizić, predsjednik Udruge Impresia hotela i vlasnik hotela "Vestibul Palace" na predstavljanju dosadašnjih rezultata projekta "Upoznajte naše priče" održanog u splitskom "Briig Boutique Hotelu", kojega Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta.
Promocija turističkih zanimanja
Projekt je usmjeren na promociju turističkih zanimanja kroz aktivno uključivanje učenika i studenata te edukaciju članova Udruge Impresia hotela, koju čine neki od najkvalitetnijih boutique hotela u Hrvatskoj. Kroz intenzivnu suradnju s obrazovnim institucijama, motivirani učenici i studenti prijavili su se za sudjelovanje u projektu te je izabrano pet učenika osnovnih škola, 45 učenika srednjih turističko ugostiteljskih škola i jezičnih gimnazija, kao i pet studenata turističkih fakulteta.
Svi oni trenutno obilaze različite Impresia hotele gdje imaju priliku upoznati hotelska odjeljenja, steći uvid u različite profesije i dobiti savjete za razvoj karijere u turizmu. Srednjoškolci su sudjelovali i na satu otvorenih vrata, dok su studenti zajedno s djelatnicima Impresia hotela prošli edukaciju s fokusom na pružanje vrhunske usluge.
S osiguravanjem kvalitetne domaće radne snage za pružanje impresivnih doživljaja u visoko kvalitetnoj cjelogodišnjoj turističkoj ponudi, apostrofira Slavko Štefičar, ravnatelj Uprave za održivi razvoj i konkurentnost turističke destinacije u Ministarstvu turizma i sporta, postiže se izvrsnost u turizmu.
- Kako bi se osigurala dostatna, kompetentna domaća radna snaga, ojačala konkurentnost na turističkom tržištu, a s ciljem motiviranja mladih za ugostiteljsko-turistička zanimanja Ministarstvo turizma i sporta će i ove godine objaviti dva javna poziva - Promocija zanimanja za koji su osigurana sredstva u iznosu od 290.000 eura i Stipendije za koji je osigurano 990.000 eura.
Također, bit će objavljen i Javni natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu za koji su osigurana sredstva u iznosu od 400.000 eura - najavio je ravnatelj Štefičar dodajući kako je kroz aktivnosti projekata prijavljenih na natječaj za udruge u 2024. bilo uključeno preko 600 učenika i studenata, a pridodaju li se projekti srednjih škola, dolazi se do brojke od preko 800 mladih ljudi koji su bili direktno uključeni u projekte sufinanciranja.
Edukacija djelatnika
Projekt "Upoznajte naše priče" Udruga Impresia hotela ove godine provodi u partnerstvu s Kamping udruženjem Hrvatske (KUH) i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) te uz podršku obrazovnih institucija iz Pule, Pitomače i Splita kao pridruženih partnera.
Na predstavljanju u Briig Boutique Hotelu sudjelovala je i Lara Ham iz svjetski poznate tvrtke "Quintessentially", specijalizirane za ekskluzivne usluge conciergea, personalizirana iskustva i strateško savjetovanje u segmentu vrhunskog gostoprimstva, čiju edukaciju ove godine prolaze i djelatnici Impresia hotela i studenti.
- Veliko nam je zadovoljstvo treću godinu zaredom biti dio ove priče. Ono što ovaj projekt ističe u odnosu na ostale projekte koji povezuju turistički i obrazovni sektor je u naglasku na poticanje motivacije, kreativnosti i kritičnog razmišljanja učenika kao neizostavnih ‘mekih” vještina za formiranje ne samo kompetentnih djelatnika u budućnosti, nego budućih lidera u turizmu i ugostiteljstvu.
Cilj nam je da iz godine u godinu učenici koji su sudjelovali u ovom projektu pričaju svoje priče budućim generacijama učenika - kazala je Andrea Bilandžić, voditelj promidžbe RCK FIT Split, Turističko-ugostiteljske škole Split.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....