StoryEditorOCM
Biznisnove oznake

Kaufland uveo novost u poslovanju u Njemačkoj, do kraja srpnja ova promjena očekuje se i u hrvatskim trgovinama

Piše Vijesti SD
14. svibnja 2025. - 12:38

Već neko vrijeme u Kauflandovim trgovinama postoje digitalne cjenovne oznake u odjelima voća i povrća. Sada tvrtka ide korak dalje i uvodi ovu tehnologiju i u pekarskom odjelu. To donosi brojne prednosti, kako za zaposlenike, tako i za same kupce.

Elektroničke cjenovne oznake smanjuju ručni rad zaposlenika u više od 770 Kauflandovih trgovina, navodi se u aktualnom priopćenju tvrtke. U odjelima svježih proizvoda, poput voća, povrća i pekarskih artikala, često se mijenjaju cijene zbog sezonskih promjena, promotivnih akcija ili sniženja u večernjim satima, piše Fenix-magazin.

Za razliku od promjena u sustavu blagajne, tiskanje i postavljanje novih papirnatih oznaka kod promjene cijena oduzima mnogo vremena. Zahvaljujući oko 100.000 digitalnih cjenika koje je Kaufland postavio u pekarskim odjelima, tome je sada kraj. Promjene dolaze i za automate za povrat ambalaže – kako bi se uštedjelo vrijeme kupaca.

„Uvođenjem digitalnih cjenika u pekarskom odjelu možemo našim kupcima još brže i točnije prikazivati promjene cijena direktno na polici. Za naše zaposlenike to znači manje ručnog rada i više vremena za ključne zadatke kao što su kontrole svježine i punjenje polica“, izjavio je Matthias Weinreuter, stručnjak za procese ESL-a, o prednostima digitalnih oznaka.

Prema informacijama tvrtke, digitalni cjenici već su postavljeni u svim poslovnicama u Njemačkoj, dok se u nekim trgovinama još dovršavaju posljednji radovi. U svim drugim zemljama gdje posluje Kaufland, zamjena papirnatih oznaka digitalnima trebala bi biti dovršena do kraja srpnja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 04:56