StoryEditorOCM
Biznispilot-projekt

Kaufland uvodi novu uslugu za svoje kupce, ovo ne biste očekivali u trgovinama; Stručnjaci: To je moguća mala revolucija

Piše Vijesti SD
17. studenog 2025. - 12:21

Njemački maloprodajni gigant Kaufland započeo je testiranje potpuno novog koncepta u svojim trgovinama – medicinskih kabina u kojima kupci putem videolinka mogu dobiti zdravstveno savjetovanje.

Riječ je o jedinstvenom pilot-projektu koji bi mogao promijeniti način na koji građani pristupaju osnovnim zdravstvenim uslugama. Prva takva "Medical Room" kabina otvorena je u Kauflandovoj trgovini u gradu Mosbachu, a projekt se provodi u suradnji s medicinskom grupacijom Sana MVZ.

Kabina je postavljena odmah na ulazu u trgovinu, a funkcionira tako da se kupac jednostavno prijavi, zatim putem videoveze razgovara s medicinskim stručnjakom, dok je lokalni tim na licu mjesta zadužen za prijem i tehničku podršku, piše Biznisinfo.ba.

Kako to funkcionira

U kabini je ugrađena oprema koja omogućuje komunikaciju s liječnicima, a korisnici mogu dobiti osnovne medicinske savjete, preporuke, upute ili procjenu stanja – bez odlaska u zdravstvenu ustanovu.

Pilot-projekt je posebno zanimljiv jer odgovara na sve veći nedostatak dostupnih liječničkih termina i opterećeni zdravstveni sustav u Njemačkoj.

Kaufland navodi da je cilj provjeriti kako će kupci reagirati na uslugu te može li ovakav koncept biti dugoročno održiv.

Novi standard u trgovinama?

Trenutno je pilot ograničen na jednu lokaciju, ali njemački mediji prenose da se razmatra širenje projekta na druge gradove ako pokaže dobre rezultate.

Ovo je jedna od najinovativnijih usluga ikad uvedenih u maloprodajnom sektoru – i nova potvrda da trgovine sve više prelaze iz mjesta kupnje u centre usluga.

Europski stručnjaci već ocjenjuju projekt kao "moguću malu revoluciju" u načinu pružanja zdravstvene podrške građanima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 23:31