StoryEditorOCM
HrvatskaDržavnih 25 posto

Digla se graja oko cijena i marži, samo ona mudro šuti i bere četvrtinu. Sa svakim rastom cijena i njezin dio raste...

Piše Sanja Stapić
29. siječnja 2025. - 17:29

Neki su odrastali vjerujući da su krave ljubičaste, onakve kakve su u Milkinim reklamama, pa su se iznenadili kad su vidjeli prave krave, a danas neki odrastaju u uvjerenju kako se proizvodi na policama trgovina nekakvih čarobnim štapićem stvore od proizvođača do polica.

Da je stvarno tako, i cijene bi bile znatno niže, ali tako stvari ne funkcioniraju jer je jednostavno nemoguće da proizvođači, nakon što proizvedu svoju robu, svaki svoj proizvod prevezu do svake trgovine u zemlji. To je izvedivo samo ako ste mali proizvođač koji ima jedno ili par prodajnih mjesta, ako, recimo, proizvodite krumpir, salatu i blitvu i prodajete je na tržnici, ako proizvodite sir u malim količinama koje prodaje nekoliko trgovina, ako pravite nakit koji prodaje nekoliko butika. Ali za svaku veću proiz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 05:56