StoryEditorOCM
Hrvatskauistinu odvratno

Flixbus se ispričao zbog skandalozne vožnje iz Dubrovnika: pogledajte što je bilo na podu, vozači odbili počistiti

Piše Ines Bačan/JL
30. lipnja 2025. - 18:30

Nakon što je Jutarnji list objavio svjedočanstvo putnika jučerašnje vožnje FlixBusom prepunoj nesnosnog smrada i nečistoće, dobili su i njihov odgovor s isprikom i obećanjem o provjeri. No, identitet operativnog prijevoznika i dalje ostaje tajna.

Podsjetimo, u vožnji na liniji Dubrovnik - Zagreb 29. lipnja, putnici su dio puta proveli u smradu fekalija, na podu je bila povraćotina, a vozači su odbili očistiti autobus.

- Žao nam je zbog iskustva koje su putnici imali na spomenutoj vožnji, stoji u uvodu odgovora.

Iz kompanije navode da im je sigurnost i zadovoljstvo putnika apsolutni prioritet te da su odmah nakon dojave kontaktirali svog operativnog partnera, koji je zadužen za spornu liniju, piše Jutarnji list.

image
Jutarnji list

Prema njihovim riječima, već je provedena ‘prvotna interna provjera‘.

- Vozači su upozoreni na ponašanje te im je određena ponovna edukacija o higijenskim protokolima i ophođenju prema putnicima, kažu iz FlixBusa.

Ipak, ključna informacija ostaje nepoznata: tko je zapravo bio zadužen za vožnju?

- Zbog prirode poslovne suradnje, ne možemo otkriti identitet operativnog prijevoznika, poručuju iz FlixBusa, no dodaju kako ‘svi njihovi partneri potpisuju obvezu o pridržavanju visokih standarda koje FlixBus zahtijeva‘.

U konkretnom slučaju, ti standardi uključivali su: autobus u kojem su sjedala poderana, ventilacijski otvori zalijepljeni trakom, vatrogasni aparat bačen na pod, izlaz za nuždu bez alata za razbijanje stakla i mjesto prekriveno ostatkom povraćanja, koje osoblje nije očistilo prije nego su se ukrcali novi putnici. Putnik kojem je to bilo dodijeljeno mjesto, dobio je u ruke toaletni papir i krpu - uz napomenu da to sam počisti ako želi sjesti.

image
Jutarnji list

‘Ako vam smeta, očistite si‘

Reakcija vozača, prema svjedočenju, bila je odbijanje bilo kakve odgovornosti, uz rečenicu: ‘Ako vam smeta, očistite si.‘

Miris u autobusu tijekom vožnje postajao je sve nepodnošljiviji, a osoblje je, prema iskazu putnika, tek naknadno pokušalo staviti komad kartona preko mrlje - nedovoljan da je u potpunosti pokrije.

Iz FlixBusa kažu da ‘kontinuirano rade s partnerima na podizanju kvalitete i održavanju propisanih standarda‘ te pozivaju nezadovoljne putnike da im se izravno jave putem službene stranice, u rubrici Pomoć.

No, radi se o jednom jedinom dostupnom broju. I mi smo ga pokušali zvati, ali nismo uspjeli doći u kontakt s korisničkom podrškom na koju putnike Flixbus uredne upućuje pa se postavlja pitanje može li putnicima itko uopće pomoći.

U odgovoru kompanije nije spomenuta nikakva mogućnost kompenzacije za putnike koji su putovali u takvim uvjetima. Među njima su bili i strani državljani te grupa osnovnoškolaca. Također, nije navedeno je li autobus uopće prošao tehnički pregled ili kako se ovakvi propusti mogu spriječiti u budućnosti.

Nakon ove vožnje, u kojoj su putnici doslovno morali birati između stajanja ili sjedenja u povraćotini, ostaje upitna stvarna kvaliteta skupe usluge vožnje koju Flixbus nudi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 20:00