StoryEditorOCM
HrvatskaVELIKA ŠKRTICA

Pokvarila joj je perilica poznatog proizvođača, ovakav odgovor od servisa nije očekivala: ‘Izvadite je pa se javite...‘

Piše Dora Koretić/JL
4. studenog 2024. - 08:28

Super je kad EU propagira popravke umjesto zamjena uređaja, jedino je mali problem što se nije prvo sjetila provjeriti kako će ti popravci izgledati u stvarnosti.

Čitateljica koja se obratila Jutarnjem listu, recimo, mogla bi svašta ispričati o nemogućnosti da ostvari svoja prava iz jamstva, i to za perilicu posuđa kupljenu od renomiranog proizvođača, Gorenja. A priča ide ovako - gospođi se nakon 29 mjeseci pokvarila ugradbena perilica za koju je imala jamstvo u trajanju od pet godina pa se obratila Gorenju kako bi joj omogućili servis.

U početku je sve izgledalo OK do trenutka u kojemu nastupa obrat - nakon što u Gorenju saznaju kako je njezina suđerica ugrađena u IKEA kuhinju, javljaju se s nevjerojatnim zahtjevom.

"Poštovana, iz servisa smo dobili zamolbu da izvadite su...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 23:54